Як українка заробила мільйон на нарощуванні вій: бізнес-історія Юлії Субботіної
Вона починала як звичайний lash-майстер, а зараз має власну марку, школу і конференцію
Вона починала як звичайний lash-майстер, а зараз має власну марку, школу і конференцію
Не перебільшення – Юлія субботіна на нарощуванні вій справді заробила мільйон, якщо зібрати вартість заснованих нею торгової марки Subbotina_lashes, школи-студії професійного дизайну погляду Lash & Brow Decor, омріяної власної квартири, автівки, інвестицій в LashWorldEducation – конференцію lash-експертів. І все це кошти, власноруч зароблені на звичайній послузі нарощування вій.
Щоправда, для цього Юлії Субботіній довелося докласти не звичайні зусилля, а повну відданість справі і грамотний бізнес-підхід – те, чому вона вчить тепер у своїй школі, і те, що допомогло їй досягти значно більшого, аніж тисячам таких же lash-стилістів. Саме так, lash-стилістів – своїх майстрів Юлія називає не інакше, бо переконана: це благородна професія, яка одних жінок робить гарнішими, для інших стає покликанням і допомагає гідно заробляти.
Власне, з цих причин ця молода жінка десять років тому покинула дистрибуційну компанію, пристойну управлінську посаду і пішла навчатися нарощуванню вій…
Перші навички Юлія здобувала на «курсах» на дому – lash-індустрії, тренінгів, досвідчених майстрів тоді ще не було. Добре пам’ятає, як шоковано перепитувала «доморощеного» майстра: «Невже треба приклеювати кожну вію?» і сумнівалася, що впорається. Зараз є безліч навчальних роликів в інтернеті, майстер-класів, а тоді Юлія вчилася лише на власному досвіді й помилках. Зараз згадує: «Мені щиро було цікаво, хотілося покращувати свої вміння, і я практикувалася, практикувалася, практикувалася – в день могла обслужити 4-5 клієнток, а у передсвяткові дні – 7-8″.
Юлія брала участь в різноманітних професійних конкурсах, щоб вдосконалювати свою майстерність, і дуже радить всім початківцям не боятися і теж зголошуватися. «Мій перший конкурс був у 2014 році, я одразу посіла переможне місце. Це був переломний момент. До нього я оцінювала свою майстерність за відгуками клієнтів, після конкурсу впевнилася – я одна з кращих! Варто було мені розмістити новину про свою перемогу в соцмережах, як мій директ вибухав від вітань, пропозицій виступити спікером, продемонструвати свою техніку тощо. Спершу навіть не вірилось, що це відбувається зі мною. Інколи уточнювала: ви мене ні з ким не плутаєте? Мені відповідали, мовляв, мої роботи говорять самі за себе, а перемога в конкурсі – лише доказ. Мене визнавали. Більш того, визнавали фахівці і мріяли пройти у мене навчання», – розповідає про свій шлях Юлія Субботіна.
Зараз у Юлії Субботіної – довжелезний список перемог, статусів, майстер-класів. Вона вже сама суддя конкурсів, почесний член Асоціації косметологів України, організатор з’їзду lash-експертів LashWorldEducation, який відбудеться вже восени цього року. Вона – перша українка, яка проводить тренінги з нарощування вій у двох десятках країн: від Казахстану, Литви, Ізраїлю до Швеції, Мексики й США. Причому дає свої, авторські, а не запозичені техніки.
Юлія розробила техніку об’ємного нарощування вій пучками, спеціальні інструменти для лешмейкерів, а також Pillow Helper – ортопедичну подушку, яка дозволяє розвантажити шию клієнта і спину майстра.
Що не менш важливо, Юлія Субботіна створила курс навчання «Дизайн погляду», який викладають в школі Lash & Brow Decor. «Ми вчимо не тільки «клеїти» вії, а й грамотно вести бізнес, вивчати психологію клієнта. Я часто виступаю саме з цих тем, мотивуючи майстрів змінити своє ставлення до справи, і щиро вірю, що вони здатні досягти такого ж успіху, як я», – впевнена Юлія.
Багато успішних людей не розголошують свої професійні секрети, а вона навпаки – відкрито ними ділиться. Зокрема, й з нашими читачками, багато з яких цікавляться послугою нарощування вій, хочуть мати власну справу, не залежати ні від кого.
Новачкам Юлія зажди каже: «Будьте готові, що це складно, будьте готові вкладати всі зароблені гроші в свій розвиток, але це найкраща інвестиція, яка з часом принесе свої дивіденди. Не одразу і, можливо, не всім. Але стійкі, вперті, з щирим бажанням працювати, вчитися, не здаватися обов’язково досягнуть успіху».
Спеціально для «українок» Юлія Субботіна навіть склала орієнтовний бюджет для старту послуги нарощування вій. Занотовуйте, дівчата!
На жаль, констатує Юлія Субботіна, більшість жінок, які беруться займатися нарощуванням вій, вміють працювати, але не вміють заробляти. І цьому, серед іншого, навчають у Lash & Brow Decor – і новачків, і практикуючих майстрів задля підвищення кваліфікації. В програмі є навіть курс з формування портфоліо для грамотної самопрезентації в соцмережах, курс підготовки до професійних конкурсів та чемпіонатів. Є окремі лекції з психології роботи з клієнтами, на яких детально розбирають типажі, їхні особливості.
Ми й самі з цікавістю вникли. Скажімо, є клієнти-візуали, для яких, в першу чергу, має значення вигляд майстра, дизайн кабінету, чистота. У спілкуванні з такими людьми треба обирати так звану «зорову» лексику. Є дискретний тип – клієнти, які люблять логіку, функціональність, без лірики та емоцій», – запевняє Юлія.
Мета Юлії Субботіної – виховувати інтелігентність і примножувати професіоналізм серед lash-стилістів. «Ми прагнемо розвивати нашу індустрію, навчати майстрів, які будуть поза конкуренцією. Ми не просто нарощуємо вії, ми займаємося мистецтвом краси», – Юлія Субботіна говорить це без пафосу.
Вона справді закохана в те, чим займається, і має безліч нових планів та ідей, щоб й інші україночки дивували світ своїми поглядами – не лише виразних очей, а успішного бізнесу в сфері бьюті-послуг.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: