Нова «Молодість»: кінофестиваль представив програму, команду і дати
50-й ювілейний кінофест здивує активностями, фільмами і локаціями
50-й ювілейний кінофест здивує активностями, фільмами і локаціями
Київський міжнародний кінофестиваль «Молодість», який у 2021 році відзначає ювілей – 50-річчя, представив оновлену команду, нову програму, організаційні нововведення та нову айдентику.
З цієї нагоди в столичному Kooperativ HUB відбулася перша установча пресконференція організаторів кінофесту, де вони й оголосили найголовніше: 50-а «Молодість» відбудеться з 29 травня по 6 червня і в його фокусі буде промоція українського кіно.
«Цьогоріч, ми не лише святкуємо 50 років «Молодості», але й 30-річчя незалежної України. Кінофестиваль вважає за свою місію бути дороговказом та локомотивом якісних змін у національній кіноіндустрії, саме тому, надаючи майданчик для взаємодії ключових стейкхолдерів, в акценті події буде потужна індустріальна секція. Водночас, кінофестиваль зосередиться на збереженні міжнародного статусу події та гідній репрезентації України у світовій спільноті кінофестивалів. Ну і звісно, попри усі перипетії сьогодення, ми плануємо святкувати!» – зазначив директор з розвитку та публічних комунікацій Гліб Родченков.
До ювілею організатори кінофестивалю підготували оновлену айдентику кінофестивалю, спеціально розроблену Fedoriv Agency. Основна мета – візуально розділити фестиваль, як подію та компанію, що її організовує.
Андрій Халпахчі, художній керівник кіноестивалю, оголосив фільм-відкриття. Ним стане стрічка «Вавілон XX» Івана Миколайчука, яка у 1979 отримала відзнаку «За найкращий художній фільм» на 10-й «Молодості». «Це була перша нагорода для Івана Миколайчука. Я думаю, що це чудова нагода згадати нашого великого майстра», – сказав Андрій Халпахчі.
Цьогоріч «Молодість» пройде в гібридному форматі: заплановані офлайн- та онлайнактивності. Кінопокази та фестивальні події охоплюватимуть різні локації. Для гостей фестивалю будуть доступні 4 різновиди абонементів. До речі, їх вже можна придбати за ранньою ціною тут.
Кінофестиваль анонсував перших партнерів, одним з яких став MEGOGO. Його маркетинг-директорка Валерія Толочина оголосила про підтримку Національного конкурсу та трансляції програми короткого метру, а також добірку «Фестивальних хітів – добірка ретроспективних фільмів «Молодості», яка вже доступна на медіасервісі. «В Україні багато талановитих спеціалістів, такі події не просто даватимуть поштовх для розвитку, але й значно зміцнюватимуть ринок українського кінематографу», – додала Валерія Толочина.
Головним модним партнером кінофестивалю став бренд FROLOV. Засновник та креативний директор Іван Фролов на пресконференції поділився спогадами: «Молодість, молодь та кінематограф завжди були моїми головними джерелами натхнення у створенні колекцій FROLOV. Я досі пам’ятаю, як з захопленням біг на сеанси «Молодості», уявляючи себе одним з героїв фільму «Мрійники» Бертолуччі. Потім пробирався у зал та сидів на сходинках вщент переповненого залу! А сьогодні я щасливий стати головним модним дизайнером ювілейного 50-го кінофестивалю «Молодість».
Кінофестиваль “Молодість” оголосив про початок прийому заявок на міжнародний ринок з копродукції – Boat Meeting
Генеральним медіапартнером кінофестивалю виступить 1+1. «Ми раді другий рік поспіль підтримувати «Молодість» – одну з найважливіших кіноподій не тільки в Україні, але й у Східній Європі. Як найбільший виробник україномовного контенту та трендсеттер медіаринку, ми долучимося експертно до Boat Meeting та інших ініціатив фестивалю, про які буде повідомлено додатково», – повідомив Максим Кривицький, член правління 1+1 media.
Детальна програма буде оголошена в квітні – чекаємо з нетерпінням і готуємося омолоджуватися фестивальним кіно 🙂