9 класних ідей для маленького жіночого бізнесу
Ідеї – прості, як все геніальне, і на них вже заробляють інші жінки
Ідеї – прості, як все геніальне, і на них вже заробляють інші жінки
Серед цих жінок є навіть дві україночки. І якщо вони змогли, то й кожна з нас здатна започаткувати з цього свою справу. А може, надумати щось ще цікавіше чи оригінальніше:)
Придумала Лорен Хемпшир, а випустила компанія The Milky Tee Company – просто зробивши у звичайних футболках розрізи на грудях з блискавками-застібками з обох боків, щоб було зручно годувати немовлят. Минулого року Хемпшир навіть отримала міжнародну премію PayPal за цей винахід.
Ідея належить стартапу Bondingbox, і вона проста: хтось у парі заповнює анкету про бажання чи улюблені речі партнера. А сервіс складає, гарно пакує і надсилає йому скриньку з різними подарунками, які допомагають ці бажання виконати – такий сюрприз.
Називається Real Men Buy Flowers і створила його квіткарка Джилліан Харпер. Їй стало шкода чоловіків, які приходили у звичайний магазин і губилися у виборі сотень букетів, тому вона створила онлайн-платформу, де є лише вісім категорій букетів: до дня народження, до дня закоханих, для побачення тощо. Чоловіки щасливі – один клік без зайвої головоломки і мук вибору:)
Запровадила його компанія Califia Farms спеціально для молодих матусь, які вийшли з декретної відпустки і мають маленьких діточок. Їм просто на робоче місце протягом кількох місяців щодня привозять свіже дитяче харчування, щоб вони могли не витрачати додатковий час на магазини і приготування їжі, а спокійно працювали і поверталися в робочий режим. До речі, такий сервіс згодився б і для мам більш старших дітей – підказуємо ще одну ідею:)
Відкрила американка Ніччі Леві в Лос-Анжелесі для жінок віком 40+, які приходять сюди виключно для омолоджуючих ін’єкцій – щоб без зайвої уваги, яка хочеш не хочеш але супроводжує у більшості салонів краси. Салон навмисне оформлений не як косметичний медкабінет, а як жіночий бар відпочинку, де і процедури, і коктейлі (суто фруктово-овочево-корисні) мають дотепні назви. Скажімо, корекція носогубних складок називається Smooth Talker або «теревені».
Німкеня, психолог Грета Золтан поєднала два в одному: жіночі тренінги і посиденьки з подружками. В певні дні тижня в її квартирі збираються клієнтки, подруги і подруги подруг просто, щоб виговоритися і водночас почути поради чи підтримку інших жінок. Такий формат домашніх посиденьок, вважає Грета, має більшу терапевтичний ефект, аніж класичні одинокі монологи на кушетці. Згідні і сам давно могли б таке відкрити:)
Фірма Cheese-Zu-Ka з Бангкоку, спостерігаючи за бажанням чи не кожної другої користувачки інстаграм запостити свій обід-вечерю-сніданок, запропонувала вже готові фотодобірки дивовижних і красивих страв, ще й картоплю фрі з бузковим соусом. Не відомо, чи вона смачна, але виглядає «вау» – а цього ефекту, власне, й хочуть покупці їхніх світлин.
Першою свої доробки з паперу перетворила на бізнес манчестерська художниця Хелен Масселвхайт: її картонні фігури замовила для своїх виставок навіть величезна чайна компанія T2. Віднедавна паперові іграшки і декорації зробили своєю справою й киянки Тетяна Шрамко і Ганна Чижова, які заснували «Мамину Мануфактуру» і вже сконструювали для Google Ukraine 3D-статуї знакових пам’яток української архітектури.
В американському секондхенді Curated By Goodwill NYNJ зорієнтуватися у купах одягу і скласти вдалий комплект допомагають консультанти-стилісти. Вони супроводжують покупців з такою ж старанністю, як стилісти дорогих бутіків, тільки безкоштовно – аби лише ви купили більше речей і пішли задоволені. А тепер порахуйте, скільки в Україні секондхендів і чи є в них стилісти? А не завадили б:)
Є україночки, які вже ризикнули і відкрили власний успішний бізнес: Анжеліка Нікітенко має бренд жіночого взуття Angie Lee, Євгенія Сагайдак зробила з прибирання прибутковий бізнес і заснувала фірму Clean Masters, а Надія Дєгтярьова в 61 рік створила бізнес на пенсії і відкрила цех з приготування їжі.
Фото з відкритих джерел.