Кожна восьма жінка в Україні стикається з цією проблемою, і важливо пам’ятати: рання діагностика рятує життя. Для того, щоб жінки про це не забували і дбали про своє здоровя, видавництво Vivat спільно з організацією «Проект Кешер в Україні» розпочали кампанію з підвищення обізнаності щодо раку молочної залози.

Спільна кампанія розпочалася у вересні, під час справжнього книжкового свята у Львові. Усі, хто придбали книги видавництва на Форумі видавців 2021, отримали закладинки від Проекту Кешер в Україні з інформацією про 14 кроків збереження здоров’я грудей.

Протягом жовтня всі, хто замовлятимуть книги видавництва Vivat, також отримають у подарунок закладинки і зможуть дізнатися, що необхідно робити для профілактики цього захворювання та ранньої діагностики. Ви також можете отримати цю важливу інформацію за посиланням.

Щорічно видавництво Vivat продає близько 2,5 мільйона книг і видає близько 300 нових творів. Входить до трійки лідерів серед українських видавництв. Активно долучається до важливих соціальних ініціатив.

«Проект Кешер в Україні» – жіноча єврейська громадська організація, створена у 1994 році. Протягом багатьох років «Проект Кешер» займається інформуванням про жіноче здоров’я. Запускає кампанії, які справді рятують життя, а також створює разом з журналом «Українки» міжнаціональний спецпроект «Жіноча єдність» про українок різних національностей – написали про нього тут.