Бізнес-форум «Інновації в комунікаціях» відбудеться 25 жовтня, в центрі Києва, в конференц-холі готелю CityHotel і знову обєднає представників галузевих лідерів, щоб визначити «Тренди 2022», розглянути сценарії розвитку бізнесу в кризових ситуаціях, обмінятись досвідом і дізнатись переможців конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2021».

Як зазначила Оксана Тодорова, президентка Асоціації корпоративних медіа України й організаторка Бізнес-форуму, існує кілька сценаріїв виходу з важких станів. Ці яскраві метафори визначив Насім Талеб, як варіанти розвитку бізнесу під час кризи. Перший варіант – «дамоклів меч», коли може бути тільки гірше, в компанії постійною є напруга й очікування проблем. А коли настає криза, домоклів меч спрацьовує, і компанія вмирає.

Другий варіант – «птах Фенікс». У цьому варіанті після знищення відбувається поступове відновлення до попереднього стану.

І третій сценарій – «гідра» схожий на казкового персонажа. Якщо драконові відрубали одну голову, на її місці з’являються дві. Це коли енергія розвитку є настільки потужною, що під час кризи компанія нарощує обороти, створює нові напрямки діяльності. Тобто в кризові ситуації відбувається зростання, розвиток, підсилення.

Приклади таких стратегій ми й дізнаємось від провідних експертів на Бізнес-форумі «Інновації в комунікаціях. Тренди 2022»

Оксана Тодорова, організаторка Бізнес-форуму «Інновації в комунікаціях»
Програма Бізнес-форуму 2022

Під час конференції відбудеться кілька тематичних панельних дискусій.

На панельній дискусії «Тренди 2022» ми дізнаємось відповіді на наступні питання: що нас чекає у 2022-му; на які стратегії компанії будуть робити акцент; що менеджери вважають пріоритетним на етапі планування; чому раніше успішні напрямки вважають віджилими; які канали комунікацій і технології будуть використовувати в роботі та які проекти вже вписали у бюджет на наступний рік?

На панельній дискусії «Трансформація 2021» ми розглянемо конкретні кейси від практиків – співробітників відділів маркетинингу і комунікацій міжнародного і вітчизняного бізнесу. Гнучкість і зміна парадигми мислення дозволили компаніям вижити й продовжити діяти у новому середовищі. Ми дізнаємось що нового впровадили в фармацевтичній індустрії, агро-бізнесі, банківській сфері, юридичній,  IT-компаніях та інших.

Експертне коло
Експерти-учасники Бізнес-форуму «Інновації в комунікаціях», що відбувся минулого року

На заході своїм досвідом поділяться наступні експерти-практики:

  • Крістіна Кривошеїна, керівник напрямку корпоративних комунікацій та зв’язків з громадськістю ACINO в Україні та країнах СНД;
  • Ірина Проніна, HR & Legal Director at Lantmannen AXA;
  • Ігор Кузьо, директор з маркетингу iPay.ua;
  • Вікторія Єсауленко, маркетинг директорка юридичної фірми Asters;
  • Ольга Ліщина, менеджер з комунікацій ДТЕК Енерго;
  • Олександр Шевченко, керівник відділу комунікацій, маркетингу та досвіду пасажирів «Укрзалізниці»;
  • Віта Пасічник, головна редакторка онлайн-журналу «Українки», співзасновниця Українського Медіа Бюро;
  • Анжела Черкасова, hrd в JASMINE Lingerie;
  • Дмитро Олтаржевський, доктор наук із соціальних комунікацій, професор Інституту журналістики КНУ ім.Тараса Шевченка та інші.

Чорний лебідь показав усьому світові червоного дзьоба: неочікувана пандемія змінила майже все. Бізнес-процеси, формати взаємодії, пріоритетні цінності, акценти в корпоративних комунікаціях, програми лояльності й мотивації – все стало іншим. Настав час усвідомити, назвати, відрефлексувати карантинний період щоб цей досвід пішов на нарощування м’язів бізнесу нашої країни і розвиток антикрихких характеристик кожного з нас.

Найкраще корпоративне медіа України 2021

За традицією, на форумі інновацій відбудеться Нагородження переможців та номінантів цього конкурсу. В ньому беруть участь компанії:

Credit Agricole Bank, Корпорация “Биосфера”, “ДТЕК Енерго”, «Фармак», Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед, “Брокард Україна”, АСІНО в Україні, Univest Creative, «Донецксталь», KNESS Group, ПУМБ, Група Ukrlandfarming, HarvEast Holding, “Лемтранс”, Carlsberg Ukraine, “Нова Пошта”, Eldorado UA, “TEДІС Украіна”,  Сеть магазинов парфюмерии и  косметики ЖАН niche concept, EPAM Ukraine, “Прикарпаттяобленерго”, «Кернел», “АрселорМіттал Кривий Ріг”, «Днепровский металлургический завод», “Фомальгаут-Полімін“, ТД «ХАРВЕСТ», PrintStore Group, WePlay Holding та інші.

Плануйте участь, колеги! Реєструйтесь на Бізнес-форум за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeC1XNeq4vdeUbvLmIYQt4lclzojGRuJ5M927hfpktsbRLdrA/viewform