На заході, який відбувся 9 грудня у БЦ «Європа Плаза», зібралися представники і представниці провідних вітчизняних і міжнародних компаній для обміну досвідом. В рамках форуму відбулось підведення підсумків і нагородження переможців конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2022». Захід відкрили організатори форуму.

Оксана Тодорова, президентка Асоціації корпоративних медіа України зазначила: «2022 рік став роком випробування на міцність. Ми зібрались на форумі «Корпоративні комунікації під час війни», щоб відчути спільне поле сенсів, яке нас об’єднує, щоб обмінятись досвідом і обговорити реалізовані кейси. Корпоративні комунікації — це інформаційний фронт, який важливо тримати енергійно, якісно і професійно. Я впевнена, що кожен освітній проєкт, що реалізується під час війни – це маніфестація нашої перемоги. Це можливість усвідомити пройдений шлях і знайти відповіді на актуальні питання. Це можливість переплавити болючий досвід на стійкість, згуртованість, мужність і віру. Наші компанії, кожен корпоративний проєкт і кожен з нас наближає перемогу України».

«Тримаймо нашими злагодженими діями інформаційний фронт, продовжуємо укріплювати горизонтальні зв’язки у суспільстві та працюємо далі, колеги!»

Юрій Якименко, президент Центру Разумкова, презентував основну тематику досліджень в умовах війни, окреслив можливі напрями співпраці аналітичного центру з корпоративними ЗМІ,  наголосив на важливості спиратись у діяльності бізнесів на достовірні джерела інформації та якісно проведені дослідження: «Про дослідження Центру Разумкова знають 15% громадян України і кожен четвертий громадянин, який цікавиться політикою. Багато це чи мало? Думаю, ви як фахівці у галузі комунікацій знаєте відповідь… Ми аналізуємо політику, розробляємо рекомендації, щоб зробити її більш ефективною, робимо її доступною для громадян, досліджуємо громадську думку, поширюємо правдиву інформацію про Україну у світі. Це — наш внесок у перемогу…»

Дмитро Олтаржевський, член журі, доктор наук із соціальних комунікацій, професор Київського національного університету ім. Т. Шевченка: «Соціолог Малколм Гладвелл у книжці «Генії та аутсайдери» сформулював правило 10 000 годин. На його думку, щоб стати експертом у будь-якій сфері, потрібні щонайменше десять тисяч годин практики. З початком війни для українців час стиснувся. Ми змушені були швидко опановувати нові навички: брати в руки зброю, плести маскувальні сітки, займатися волонтерством і ставати в цьому професіоналами. Так саме і бізнес. Українські компанії стали експертами у справах, не притаманних мирному життю. Вони навчилися евакуйовувати людей, знаходити генератори, облаштовувати інтернет за допомогою старлінків. При цьому ще якось примудряються заробляти гроші для себе, своїх співробітників і держави, та водночас не лише не втратили людяності й патріотизму, а навпаки зробили їх сенсом існування. Усе це, безумовно, відображається у проєктах, представлених на цьогорічному конкурсі корпоративних медіа.

«Усі проєкти насичені стійкістю, незламністю, справжністю, позитивом… І вірою в майбутнє України»

Теми на часі

Для форуму корпоративних комунікацій представники і представниці вітчизняного і міжнародного бізнесу підготували доповіді на актуальні теми:

📍Андрій Длігач, бізнес-стратег, голова Advanter Gtoup, професор, викладач зробив доповідь на тему «Макроекономічна ситуація і результати досліджень. На що спиратись під час планування майбутнього».

📍Віктор Зінченко, керівник департаменту з комунікацій «ДТЕК Енерго» розповів про співпрацю компанії з міжнародними ЗМІ під час війни.

📍Максим Білявський, кандидат технічних наук, незалежний директор наглядової ради ПрАТ «Запорізький абразивний комбінат» презентував ексклюзивне дослідження Центру Разумкова про зміни в корпоративних комунікаціях.

Україна стала моральним лідером свободного світу завдяки героїчному опору українців, нашій єдності, прагненню волі, працелюбності, наполегливим крокам до перемоги і незалежності

📍Євгенія Лепеха, HR&LEAN manager під час виступу розповіла, які канали комунікацій працюють найкраще в «Лантманнен Акса». Які інструменти допомогли підтримувати зв‘язок із співробітниками в екстрених умовах. А також які ініціативи були запущені під час гострих подій: «Компанія гідно пережила події лютого і пішла далі. Ми запустили корпоративний акаунт в ТікТок». Євгенія розповіла, як «Лантманнен Акса» розвинула ТікТок з нуля, яка специфіка аудиторії цього каналу комунікацій і що це дає бренду компанії.

📍Крістіна Кривошеїна, керівниця напрямку корпоративних комунікацій і зв’язків з громадськістю Acino в Україні. Розповіла про діяльність Асіно під час війни, корпоративний фільм, який розповідає про КСВ, а також проведені флешмоби для співробітників, сюжет із зверненням від зірок для підтримки віри й стійкості робітників підприємства.

📍Анна Синящик, менеджерка відділу розвитку корпоративних каналів комунікації ГК «Нова пошта» зробила доповідь на тему: «День бабака. Як мотивувати колег — і де шукати ідеї». Анна презентувала відкриту корпоративну платформу освіти в телеграм-каналі для вивчення української та англійської мов, поділилась власними інсайтами механіки пошуку креативних ідей для підтримки високого рівня зацікавленості і залучення аудиторії до навчання.

Українські та міжнародні компанії, які злагоджено працюють увесь період повномасштабного вторгнення агресора, тримають оборону на другому, економічному фронті

У контенті форуму доповідачи зробили акценти на наступні тематичні вектори:

Накачуємо м’язи стійкості

  • Роль місії, культури і цінностей бренду у побудові корпоративних комунікацій під час війни.
  • Як підвищувати довіру і лояльність читачів? Які теми доречні і позитивно сприймаються користувачами – читачами корпоративних медіа, фоловерами бізнес екаунтів у соцмережах, учасників корпоративних клубів в інстаграмі?
  • Що від нас очікують в полі корпоративних комунікацій наші співробітники, клієнти і партнери?
  • Як подавати болісні теми і чому це потрібно робити?
  • Який інтерактив зі співробітниками, клієнтами та партнерами дає позитивний резонанс?
  • Які формати гумору зараз доречні в комунікаціях? Як використовувати меми і як сприймається такий жанр у комунікаціях?
  • Як працювати з хейтерами і які найболючиші теми суспільства не варто розкривати в соцмережах?

Підбираємо тональність комунікацій

  • Які якості лідера наразі актуальні, в якій тональності варто подавати звернення від першої особи і ключових топів компанії?
  • Яка тональність доречна у публікаціях компанії на корпоративних сайтах і в соцмережах?

Оновлюємо інструменти і канали

  • Які переваги мають телеграм канал і тік-ток порівняно з іншими соцмережами для реалізації бізнес завдань? Як завдяки відеоконтенту можна розширити аудиторію бренда і підвищити впізнаваність у молодої цільової аудиторії?

Сплачені у бюджет країни податки, донати на армію, робочі місця, підтримка партнерських домовленостей, розвиток подальшої диджиталізації бізнес-процесів дозволяють і надалі розвивати стійкість України

Трансформуємо формати корпоративних комунікацій

  • Яку еволюцію зараз проходять друковані медіа і чому компанії залишають цей формат в своєму арсеналі?
  • Чому ніша корпоративних книжок на професійну тему залишається актуальною, добре і довгостроково працює на репутацію бренду?

Впроваджуємо інновації

  • Яку допомогу в організації корпоративних комунікацій надають фахівцям чат-боти, яку вони мають перевагу порівняно з традиціонними каналами та інструментами?
  • Як впливають на репутацію бренда корпоративні фільми і які тренди варто застосовувати у цій сфері?

Дивимось у майбутнє

  • Чи на часі зараз проводити стратегічні сесії, тренінги, трансформаційні ігри і заходи з тімбілдингу? Які теми актуальні та виконують завдання об’єднати співробітників в єдину команду?

Навчаємось заради майбутнього

  • Які формати корпоративного навчання впроваджуються, на яких ресурсах і для яких цільових аудиторій? Які теми і проєкти вже реалізовані? Які корпоративні клуби збирають найбільшу кількість прихільників і як ці ком’юніті впливають на репутацію бренда?

Ці та багато інших тем були докладно розглянуті експертами форуму. Висновки і поради були підкріплені реалізованими кейсами і результатами досліджень

Управляємо емоціями

  • Які особисті навички потрібно розвивати в команді — життєстійкість, адаптивність, емоційний інтелект, як управляти очікуваннями і створювати атмосферу динамічної рівноваги і впевненості?
  • Залучення до створення корпоративного контенту відомих «зірок» шоу-індустрії. Як такий формат емоційної підтримки сприймається співробітниками?

Допомагаємо і перемагаємо!

  • Які проєкти соціальної відповідальності реалізуються в компаніях, з якими сенсами, які закладаються цінності, з ким співпрацюють і які механіки застосовуються?

Дякуємо учасникам і учасницям форуму за обмін досвідом, додаткові емоційні та інтелектуальні ресурси, що укріплюють спільноту фахівців з корпоративних комунікацій.

Щиро дякуємо Збройним Силам України за можливість проводити освітні заходи в такий буремний час

Наші героїчні  воїни на межі людських можливостей протягом дев’яти місяців повномасштабної війни виборюють нашу свободу. Вони стійко захищають не лише мир в України, а й свободу всієї Європи від агресора. Низький вам уклін, наші воїни, і величезна вдячність!

Вдячні партнерам Форуму: Центр Разумкова, Lantmannen Axa, Coca Cola.

Україна працює. Кожен бізнес укріплює тил. Корпоративні комунікацї виконують важливу місію на інформаційному фронті. Нам важливо розуміти стратегію перемоги і подальшу стратегію відбудови і розвитку української держави, в яку бізнес системно інтегрований. Отже, колеги, тримаймо стрій і разом наближаємо перемогу України!

На форумі також відбулось підведення підсумків і нагородження переможців конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2022».

На розгляд журі було подано 45 корпоративних проектів, створених вітчизняними та міжнародними компаніями: “ДТЕК Енерго”, “Фармак”, “АСІНО Україна”, Lantmannen AXA, “Нова пошта”, ПУМБ, Група компаній Ferrexpo, Carlsberg Ukraine, “Інтерпайп”, UKRSIBBANK BNP Paribas Group, “TEДІС Украіна”, “Сингента”, Сеть магазинов парфюмерии и косметики ЖАН niche concept, “Укрзалізниця”, “АрселорМіттал Кривий Ріг”, PrintStore Group та інші.

Членами журі конкурсу у цьому році виступили: Оксана Тодорова, президент АКМУ; Євген Веліканов, генеральний директор iPay.ua; Ірина Кузнєцова, директор DIALLA Communications; Дмитро Олтаржевський, доктор наук із соціальних комунікацій; Марія Бородай, незалежний консультант з  комунікацій; Максим Білявський, кандидат технічних наук, незалежний директор наглядової ради ПрАТ «Запорізький абразивний комбінат».

Ґран-прі конкурсу “Найкраще корпоративне медіа України 2022” нагороджені корпоративні проекти

Переглянути роботи учасників конкурсу та результати рейтингу

Також серед учасників форуму відбувся розіграш призів і ексклюзивних подарунків.

Дякуємо за співпрацю інформаційним партнерам заходу: Група компаній Advanter Group, creativity.ua, онлайн-журнал «Українки» ukrainky.com.ua.

Оргкомітет форуму:   
corpmedia.com.ua   
+38 067 980 5259
oksana.todorova@gmail.com

Переглянути відео з форуму ви можете на каналі Асоціації CorpMediaUkraine

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: