У Києві відбудеться щорічний бізнес-форум «Інновації в комунікаціях»
Представники галузевих лідерів визначать медіа тренди-2022 і оголосять найкращі корпоративні медіа України 2021
Представники галузевих лідерів визначать медіа тренди-2022 і оголосять найкращі корпоративні медіа України 2021
Бізнес-форум «Інновації в комунікаціях» відбудеться 25 жовтня, в центрі Києва, в конференц-холі готелю CityHotel і знову обєднає представників галузевих лідерів, щоб визначити «Тренди 2022», розглянути сценарії розвитку бізнесу в кризових ситуаціях, обмінятись досвідом і дізнатись переможців конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2021».
Як зазначила Оксана Тодорова, президентка Асоціації корпоративних медіа України й організаторка Бізнес-форуму, існує кілька сценаріїв виходу з важких станів. Ці яскраві метафори визначив Насім Талеб, як варіанти розвитку бізнесу під час кризи. Перший варіант – «дамоклів меч», коли може бути тільки гірше, в компанії постійною є напруга й очікування проблем. А коли настає криза, домоклів меч спрацьовує, і компанія вмирає.
Другий варіант – «птах Фенікс». У цьому варіанті після знищення відбувається поступове відновлення до попереднього стану.
І третій сценарій – «гідра» схожий на казкового персонажа. Якщо драконові відрубали одну голову, на її місці з’являються дві. Це коли енергія розвитку є настільки потужною, що під час кризи компанія нарощує обороти, створює нові напрямки діяльності. Тобто в кризові ситуації відбувається зростання, розвиток, підсилення.
Під час конференції відбудеться кілька тематичних панельних дискусій.
На панельній дискусії «Тренди 2022» ми дізнаємось відповіді на наступні питання: що нас чекає у 2022-му; на які стратегії компанії будуть робити акцент; що менеджери вважають пріоритетним на етапі планування; чому раніше успішні напрямки вважають віджилими; які канали комунікацій і технології будуть використовувати в роботі та які проекти вже вписали у бюджет на наступний рік?
На панельній дискусії «Трансформація 2021» ми розглянемо конкретні кейси від практиків – співробітників відділів маркетинингу і комунікацій міжнародного і вітчизняного бізнесу. Гнучкість і зміна парадигми мислення дозволили компаніям вижити й продовжити діяти у новому середовищі. Ми дізнаємось що нового впровадили в фармацевтичній індустрії, агро-бізнесі, банківській сфері, юридичній, IT-компаніях та інших.
На заході своїм досвідом поділяться наступні експерти-практики:
Чорний лебідь показав усьому світові червоного дзьоба: неочікувана пандемія змінила майже все. Бізнес-процеси, формати взаємодії, пріоритетні цінності, акценти в корпоративних комунікаціях, програми лояльності й мотивації – все стало іншим. Настав час усвідомити, назвати, відрефлексувати карантинний період щоб цей досвід пішов на нарощування м’язів бізнесу нашої країни і розвиток антикрихких характеристик кожного з нас.
За традицією, на форумі інновацій відбудеться Нагородження переможців та номінантів цього конкурсу. В ньому беруть участь компанії:
Credit Agricole Bank, Корпорация “Биосфера”, “ДТЕК Енерго”, «Фармак», Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед, “Брокард Україна”, АСІНО в Україні, Univest Creative, «Донецксталь», KNESS Group, ПУМБ, Група Ukrlandfarming, HarvEast Holding, “Лемтранс”, Carlsberg Ukraine, “Нова Пошта”, Eldorado UA, “TEДІС Украіна”, Сеть магазинов парфюмерии и косметики ЖАН niche concept, EPAM Ukraine, “Прикарпаттяобленерго”, «Кернел», “АрселорМіттал Кривий Ріг”, «Днепровский металлургический завод», “Фомальгаут-Полімін“, ТД «ХАРВЕСТ», PrintStore Group, WePlay Holding та інші.
Плануйте участь, колеги! Реєструйтесь на Бізнес-форум за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeC1XNeq4vdeUbvLmIYQt4lclzojGRuJ5M927hfpktsbRLdrA/viewform