В Україні розпочався проєкт із підготовки водійок вантажівок та пасажирських автобусів
Проєкт підтримують 25 великих українських роботодавців, зокрема, «Укрпошта», «Нова пошта», Novus, Fozzy
Проєкт підтримують 25 великих українських роботодавців, зокрема, «Укрпошта», «Нова пошта», Novus, Fozzy
Через мобілізацію дефіцит водіїв у транспортно-логістичній сфері (водії фур) сягає 25% потреби, а у сфері пасажирських перевезень у містах – навіть 30%. Про це повідомив заступник міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Сергій Деркач, якого цитує «Інтерфакс-Україна». За його словами, компанії, що мають транспортні підрозділи у своїй структурі, самостійно навчають жінок, які бажають працювати водіями вантажних автомобілів.
Також міністерство та фундація інституційного розвитку за підтримки USAID реалізує проєкт із підготовки жінок-далекобійниць. До участі вже відібрано 100 учасниць із понад тисячі тих, хто подав анкети. Проєкт підтримують 25 великих українських роботодавців, які готові прийняти жінок на роботу – серед них «Укрпошта», «Нова пошта», Metro Cash&Carry, Novus, Fozzy та інші.
«Цей проєкт, звісно, не може закрити всі вакансії. Глобально він ситуацію не вирішить. Але має змінити сприйняття жінки за кермом вантажного автомобіля в очах роботодавців – показати, що це можливо і може бути виходом із ситуації. Та й самі жінки, які раніше про професію далекобійниці не замислювалися, вважали її виключно чоловічою, мотивовані розглянути її для себе», – наголосив Сергій Деркач.
Крім того, продовжено реєстрацію на пілотний проєкт із підготовки жінок водійок пасажирських автобусів She Drives, який вже підтримали 10 компаній-роботодавців, а жінки подали до нього близько 200 заявок.
До речі, ми розповідали про одну з перших українських далекобійниць, читайте тут: Історії: як це – бути снайперкою, далекобійницею, пілотесою й поліціянткою.