Колаборація Adidas Originals з українським брендом Ksenia Schnaider – це перший приклад співпраці українців зі світовим брендом одягу такого масштабу. Плани про це засновниця бренду, українська дизайнерка Ксенія Шнайдер виношувала кілька років. І врешті-решт все склалося.

Український бренд вклав у колекцію свої фірмові “фішки”. По-перше, сам матеріал: джинсовий і перероблений. По-друге, певну іронію, гумор. «Ми з командою Adidas називали це easter egg: кожна річ має щось приховане, неочевидне, на перший погляд – це може бути яскраво-зелений цінник у нестандартному місці або три рядки замість одного на джинсах, – зазначає засновниця бренду Ксенія Шнайдер. – Оці «приколи» – це і є наше розуміння естетики. Ним пронизана вся наша колекція. Ми робили те, у що самі щиро віримо. У колекції багато наших силуетів і наших знакових речей, які ми робили останні років п’ять. Це справді була колаборація в найкращому розумінні цього слова, тому що два бренди, два всесвіти мали змогу об’єднатися. І ми дуже задоволені результатом, бо дійсно обидва бренди помітні. Це повага до обох дизайнерських всесвітів».

Колаборація такого масштабу багато важить для української модної індустрії: приклад Ksenia Schnaider показав, що це можливоспівпрацювати з глобальними брендами, продаватися глобально по всьому світу

Результати продажів теж обнадійливі – загалом колекцію, яка у продажу вже з 1 липня, гарно сприйняли. А в Україні, де вона з’явилася трохи пізніше, з 1 вересня, практично вже розкупили – кросівки, сумки, штани, джинси.  

Знаково, що обличчям кампанії Adidas X Ksenia Schnaider стала дзюдоїстка Дар’я Білодід. Цей вибір був зроблений разом з українським офісом Adidas. «Звісно, це мала бути українка, і зйомка мала бути в Україні, і зрештою Дар’я стала глобальним обличчям цієї колекції, – говорить Ксенія. – Ми обрали Дашу, бо її енергетика й образ нам дуже сподобалися. Їй дійсно дуже пасує ця колекція. Вона якась така і спортивна, і водночас урбаністична». 

На досягнутому Ksenia Schnaider зупинятися не збирається – у найближчих планах колаборація з великими денім-брендами. Втім, деталей їх власниця бренду, звісно, поки що не розкриває.

За матеріалами https://www.the-village.com.ua

Підписуйтесь на наш дайджест у Telegram, жіночі історії в Інстаграм та приєднуйтеся до нашої веселої 46 000-ї спільноти у Facebook. Не спамимо дописами, ділимося лише дійсно цікавим.