Щодня українські матусі проходять через багато випробувань війною. У своїх соціальних мережах бренд опублікував допис з історією війни однієї клієнтки. Він відгукнувся багатьом підписницям, і Gepur отримав десятки схожих історій жінок, як вони народжували під час обстрілів, як тікали з дітьми з гарячих точок, як співали колискові в підвалах, коли самим хотілося кричати, а іноді навіть затуляли від куль, аби вберегти маленьке життя.

Усі ці історії дуже зворушили команду Gepur, і кожна з дівчат просто не змогла стояти осторонь жіночого болю. Тож, бренд створив соціальний проєкт на підтримку українських мам Ukrainian mom is superhero. Мета проєкту – привернути увагу до ролі матері під час війни, а також фінансово допомогти мамам, які нині проживають в шелтерах «Місто добра» та «Шелтер Львів».

Команда Gepur відвідала шелтери, поспілкувалася з жінками та поступово висвітлює їхні історії в рамках проєкту

Історії матусь-героїнь, заради яких було створено цей проєкт, бренд публікував протягом двох тижнів у своїх соцмережах

Матусин дроп

Аби підтримати фінансово мам-біженок, а також привітати інших матусь, бренд створив особливий дроп, присвячений ролі матері в Україні, прибуток від продажів якого спрямовують на допомогу мамам, які виїхали з дітьми гарячих точок.  Команда щиро вкладає душу в цей проєкт.

Ініціативу Gepur підтримали  українська акторка Наталка Денисенко, блогерки Саша Бо та Таня Пренткович. Жінки також поділилися своїми історіями, як почався їхній ранок 24 лютого.

Учасниці проєкту також розповіли, чи змінились їхні цінності та що вони відчувають зараз

Історію проєкту Ukrainian mom is superhero можна переглянути тут, а також обов’язково придбати футболку або боді, створені брендом Gepur для проєкту, і таким чином підтримати матусь, адже всі кошти з продажу будуть спрямовані саме для їх підтримки.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: