«Міфологізація Трипілля»: в Умані відбувся хакатон з промоції та розвитку туризму й бізнесу
На основі напрацювань хакатону уже створюється Дорожня карта малих громад з використанням нематеріальної культурної спадщини
На основі напрацювань хакатону уже створюється Дорожня карта малих громад з використанням нематеріальної культурної спадщини
Хакатон у місті Умань тривав два дні і став місцем зустрічі для понад 90 учасників: експертів, науковців, митців, представників бізнесу, ОМС, громадських діячів, активістів, творців, освітян, студентів та інноваторів із різних секторів. Новостворена різногалузева спільнота працювала над міфологізацією та модернізацією підходів до розвитку територій, створенням нових методологій, прототипів творчих виробів та бізнес-моделей, використовуючи культуру Трипілля як основу для своїх інноваційних рішень.
Напрацювання ідей майбутніх соціальних та комерційних проєктів учасників Хакатону супроводжувалось наставництвом з боку експертів, серед яких майстер з реконструкції трипільської кераміки Людмила Смолякова, науковець, археолог, дослідник трипільської культури Михайло Відейко та директор Державного історико-культурного заповідника «Трипільська культура» Владислав Чабанюк.
«Що пили трипільці?», «Трипілля-медіа», «Життя по-трипільськи», «Вишивані семплери», «Солодкі скарби Трипілля», «Позашкілля у Трипілля» та багато іншого – назви проєктів, що розробляли скооперовані учасники заходу впродовж «Міфологізації Трипілля». Тринадцять ідей вдосконалили до більш глибокого опрацювання, а далі відібрали найкращі концепції з потенціалом для туризму, розвитку, промоції і очікуємо, що в синергії матимемо гарні результати. Три кращі ідеї отримали подарунки від #фондЦеКрафт та перші пять – промо-винагороду від телекомпанії з Черкас від Тетяни Очеретяної, відомої казкарки на YouTube-каналі «Казка в музеї».
На основі напрацювань Хакатону уже розпочали роботу зі створення Дорожньої карти малих громад з використанням нематеріальної культурної спадщини та міфологізації та модернізації підходів, промоції, розвитку культури Трипілля.
Тих, хто матиме бажання взяти участь у продовженні проєкту, очікують ще освітня подорож, творчі студії з вишивки, вироблення кераміки та ткацтва, виставки та можливість стати учасником туристичних продуктів агротуристичного кластера «Шляхами Трипільської праматері»
«Проєкт «Міфологізація Трипілля» реалізовує #ФондЦеКрафт у співпраці з #АРРТОТГ та громадами кластеру #ШляхамиТрипільськоїПраматері в рамках перемоги у «Makers Innovation Award».
«Makers Innovation Award» організована @betterplacelab та Future Challenges у рамках проєкту #TOLOCAR, який фінансується Урядом Німеччини @bmz_bund та реалізується GIZ за підтримки At Stake gGmbH у тісній співпраці з українськими та міжнародними партнерами».
Команда БФ «Це Крафт» спільно з АРР ТОТГ щиро дякує всім учасникам, хто долучився до цієї події.