Зараз в Україні немає жодної людини, яка б не знала, що таке дрон. Цей безпілотний апарат перетворився на потужну зброю для наступу чи захисту. Дрони стали складовою повсякденного життя, і, мабуть, хоч раз, але кожен українець задонатив на їх придбання. Фото з дронів практично щоденно є у зведеннях новин. Вони скрізь – на телебаченні, у соціальних мережах, на екрані кожного телефона. Дрони живуть повноцінним життям, їм надають імена, як особистостям. Їх збирають в армію, і це грізна, нищівна, дійсно безжальна армія.

Але існує й інший бік медалі. Зображення з дронів – це можливість спостерігати світ під зовсім іншим кутом.

Війна усіх змусила переглянути власні принципи та цінності, і фото з дронів ілюструють саме це – інше життя. Ніби воно таке саме, але наповнене вже зовсім іншими змістами.

Побачити світ згори, у різноманітних деталях, як бачать птахи, – це здійснена мрія митця. Багато художників минулих епох були б у захваті від такої можливості. Дрон-фотографія показує реальні об’єкти, але наділяє їх владою справжнього мистецтва.

Прості та знайомі речі згори мають зовсім інший вигляд, перетворюючи звичний ландшафт на інопланетний, загадковий, іноді містичний, але завжди такий, що заворожує. Фото з дронів виглядають подібно до абстрактного живопису, але така абстракція є набагато ближчою та зрозумілішою для звичайних людей, ніж у класичному прочитанні. Бо зараз усі ці люди ніби cамі існують у величезному абстрактному полотні, де розмиті усі кордони та часові рамки.

Можна стверджувати, що фото з дронів є частиною мистецтва воєнної доби

Український бізнес також є учасником загального процесу протистояння агресії, й він відгукується на усі тенденції, творчі у тому числі. Створюючи продукт, паралельно створюється і унікальний контент, який в історичній перспективі буде виступати ознакою часу. Фото з дронів яскраво вплетені у цей контент. Тож природно, що деякі українські компанії використовують дрон-фото як особливий вид креативу.

Як відображення того самого іншого погляду на життя, який зараз переживає усе суспільство. Прикладом служить страхова ARX, яка створила особливий подарунковий календар для клієнтів та співробітників саме з використанням фото з дронів.

Нонна Рижа, маркетинг директорка страхової ARX, розповідає: «Страхові компанії у світі активно використовують дрони cуто практично – щоб отримувати фото і відео з місць стихійних лих та страхових подій для більш точного аналізу ситуації. А ми вирішили показати інший бік – мистецький, створити щось незвичайне на згадку про буремну епоху, але скрізь призму вічної та нездоланної краси. Ми зробили календар з українськими локаціями, однак так просто їх не впізнати, бо дрони мають своє бачення.

Ці фото дають інший погляд на нашу країну, погляд згори, ніби кожен, хто дивиться на календар, має власні крила. Дрони – дійсно маркер нашого буремного часу.

Календар відкриває Харківщину і Карпати, Дніпро та скелі Довбуша так, як їх бачать птахи, і краса цих місць незрівнянна, і ніхто і ніщо не зможе її змінити. Це те, що нас тримає, дає натхнення та надію, дає сили долати труднощі.

І це нагадування про те, що настане день, і ці грізні сталеві птахи перестануть бути воїнами і знов повернуться до мирної праці

Знов почнуть знімати музичні фестивалі та спортивні змагання, художні та документальні фільми, загадкові та таємничі місця планети. Українські фотохудожники будуть фіксувати унікальний ландшафт України, відкриваючи її з несподіваних ракурсів, і будуть ділитися цим з цілим вільним світом.

А поки ми подаруємо календар з краєвидами України нашим клієнтам та партнерам, і щоразу, гортаючи його, вони будуть милуватися цією красою й відчувати, що ми поділяємо це з ними, ми разом, і ми збережемо нашу країну та усю її дивовижну красу!».