KYIV MEDIA WEEK: головний медіафорум оголосив дату проведення і програму
Його темою стане перезавантаження, а участь візьмуть кращі фахівці аудіовізуальної індустрії
Його темою стане перезавантаження, а участь візьмуть кращі фахівці аудіовізуальної індустрії
Міжнародний медіафорум KYIV MEDIA WEEK – головна подія української аудіовізуальної індустрії відбудеться 14-15 вересня. Організовує його, як завжди, компанія Media Resources Management (MRM).
Ідеєю KMW 2021 стане Медіабізнес. Перезавантаження – міжнародні та локальні медіаексперти проаналізують стан речей в аудіовізуальній індустрії у часи “нової нормальності”, поговорять про перспективи її розвитку, розкажуть про свій досвід прийняття правильних і хибних рішень, а також допоможуть зорієнтуватися, як шукати точки опори у хаосі сучасності.
Як зазначила Катерина Удут, директорка Media Resources Management (MRM): «Наше життя поділилось на “до” та “після” пандемії. Світ змінився, ми всі адаптовуємося до нових реалій – і в особистому світосприйнятті, і у соціальному та професійному контексті. Водночас ці зміни відкрили нові можливості для творчості: тепер, з переходом життя в онлайн, індустрія контенту розквітає в діджитал просторі як ніколи раніше. Це – нова сторінка історії, що чекає наповнення новими смислами, і варіації для експериментів та креативних рішень – безмежні. Тут також постають нові виклики, як-от культура свідомого ставлення до інтелектуальної власності креаторів. Про це та багато іншого ми будемо також говорити на 11-му KYIV MEDIA WEEK 14-15 вересня”.
KMW 2021 пройде у гібридному форматі та об’єднає переваги живого спілкування та дистанційної участі. Усі події відбуватимуться наживо з обмеженою кількістю глядачів у Hyatt Regency Kyiv. Разом з тим, усі охочі матимуть безкоштовний доступ до прямої онлайн-трансляції на аналітичному медіаресурсі Media Business Reports (MBR).
У дводенній програмі KMW 2021 – понад 15 секцій: панельні дискусії, презентації, доповіді та inspіration talks за участі міжнародних медіаекспертів, трендсеттерів аудіовізуальної індустрії, державних управлінців та топменеджер провідних українських медіакомпаній та продакшенів.
Цьогорічний форум, організований за підтримки Державного агентства України з питань кіно, великою мірою зосередиться на промоції українського кіно- й телеконтенту на світовому медіаринку та розвитку міжнародних партнерств. Відкриє KMW панельна дискусія за участі представників влади, бізнесу та незалежних ініціатив України, присвячена аналітиці актуального стану та візіях майбутнього українського кіно і телебачення. На форумі також передбачається широке обговорення тем, пов’язаних із серіальним виробництвом – одним із найдинамічніших напрямків української контент-індустрії. Партнером заходів, присвячених серіалам, виступає Канал “Україна”.
Традиційна база знань KMW – дослідження та огляди медіаринку в Україні та за її межами, яку спеціально для Форуму готують аналітичні компанії K7 Media і Glance Mediametrie, а також аналітичний департамент MRM, дасть конструктивне і точне підґрунтя для висновків та бізнес-планів на наступний рік.
Зокрема спеціально для KMW готуються такі дослідження – «Тренди теледивлення в Україні», «Кіновиробництво. На що витрачає гроші держава», «Аналітика українських серіалів», «Вішліст українських мовників», «Український ринок VoD: динаміка, тенденції, готовність до виробництва original контенту».
Гостей та учасників, що доєднаються до форуму на локації, чекає низка додаткових закритих заходів. Більше інформації щодо програми 2021 буде оголошено найближчим часом на сайті https://kyivmediaweek2021.com/.
Задля безпеки гостей KMW європейська медична лабораторія «Сінево» проведе безкоштовне експрес-тестування на COVID-19 усім офлайн учасникам Форуму, які не матимуть свідоцтва про вакцинацію перед початком Форуму.