Жовтень – всесвітній місяць боротьби з раком молочної залози. З цього приводу компанія професійної косметики «Адамантика» та німецький бренд продуктів та аксесуарів з догляду за волоссям ikoo проводять освітню кампанію, аби розповісти жінкам про важливість вчасного виявлення захворювання грудей.

Задля цього засновниця бренду ikoo Кетрін Холівел запросила на тематичний бранч понад пів сотні українських редакторок жіночих медіа та блогерок. Пані Кетрін – зараз квітуча, активна, здорова, сама нещодавно перенесла рак молочної залози та переборола це захворювання. «Завдяки моєму особистому досвіду з цією хворобою і величезній підтримці, яку я отримала, я зосередила свою увагу саме на підтримці всіх жінок, які зіткнулися з раком грудей, і запобіганню його поширення серед здорових дівчат», – пояснила Кетрін Холівел, презентуючи кампанію «Здорова і щаслива».

Суть Breast Cancer Awareness

Бренд ikoo разом Кетрін Холівел ініціює місячну кампанію, спрямовану на інформування серед жінок про проблеми раку молочної залози.

З цією метою на бранч були запрошені лікарка-онкомамолог Олена Датієнко, яка розповіла про важливість своєчасного обстеження, Катерина Ніколенко – українська дівчина, яка у 32 роки переборола рак молочної залози, а також психолог Олександра Чекмарьова.

Експерти та сама Кетрін проведуть ефіри IGTV на ресурсах ikoo й «Адамантики» про самообстеження і профілактику

Спікерки навели кілька важливих фактів:
  • рак молочної залози в структурі онкологічних захворювань жінок займає 1-е місце.
  • захворюваність на злоякісні новоутворення молочної залози за останні 15 років збільшилася більш ніж в 2 рази.
  • в Україні, і в усьому світі ця хвороба посідає перше місце у жінок серед онкозахворювань.
  • кожен день 41 жінка дізнається про те, що хвора на рак молочної залози.
  • 48% випадків раку молочної залози виявляють на профілактичному огляді. В Україні пізно виявляють рак молочної залози.

Хвороба абсолютно виліковна: якщо діагноз ставлять на 1-й стадії, одужує 98% жінок. Виявити захворювання на більш ранній стадії дозволяють регулярні відвідування мамолога та самодіагностика, підкреслили і Кетрін Холівел, і Олена Датієнко, і Катерина Ніколенко.

Своєчасна діагностика грудей рятує життя, наголошували учасниці бранчу

Потрібний догляд

На бранчі Кетрін Холівел розповіла про свій догляд за волоссям після хіміотерапії за допомогою продуктів ikoo. Власне, після лікування й зявилися бестселлери бренду ikoo скраб-пінка с морською сіллю та з коричневим цукром. Це дуже ніжні та делікатні продукти. Скраб-пінка підходить для чутливої шкіри та відлущує роговий шар, що посилює ріст волосся.

Також команда ikoo створила сироватки для шкіри голови Scalp Serum: денну для зволоження шкіри голови та нічну для посилення росту волосся, адже в нічний час відбувається посилена регенерація всіх тканин.

Першим продуктом ikoo 9 років тому був браш-детанглер, розроблений за принципами традиційної китайської медицини. За допомогою спеціально розташованих щетинок, він робить оздоровлюючий масаж шкіри голови та стимулює розташовані на її поверхні енергетичні меридіани.

Браш-детанглер робить розчісування волосся приємним оздоровлюючим ритуалом

Ти – це ти

Як зізналася Кетрін, під час хвороби вона зрозуміла, чому вона займалася продуктами для волосся: «Щоб допомогти всім жінкам та дівчатам правильно доглядати за ним. Кожна жінка при будь-якому достатку, в будь-якому віці може почуватися гарною, якщо у неї доглянуте волосся».

Недарма головний меседж бренду: «Тобі не потрібно відповідати стандартам краси, щоб мати гарне волосся. Ти чарівна. Ти неперевершена. Ти – це ти. З ikoo».

Під час бранчу компанія «Адамантика» і бренд ikoo презентували благодійний Charity box – красивий пакунок, повний засобів з догляду за волоссям.

Кошти з продажу будуть спрямовані у благодійний фонд «Квітна», який підтримує жінок, хворих на рак молочної залози