Українські бренди домашнього декору у рамках об’єднання жінок-підприємиць Oplich представили свою продукцію на виставці Ambiente, яка пройшла 3-7 лютого у Німеччині. Своєю участю учасниці вкотре хотіли утвердити позицію України на карті предметного дизайну як сміливу, життєстійку, інноваційну державу, сповнену великою кількістю талантів, ідей та нестандартних рішень.

На виставці представлені різноманітні товари у трьох основних зонах: Dining (посуд, сервірування, столові прилади, електроприлади, дизайн, аксесуари), Giving (сувеніри, подарунки, ювелірні прикраси) та Living (предмети інтер’єру, текстиль, товари для краси та здоров’я, святковий декор).

Ambiente-2023 також зосередила свою увагу на актуальних темах, таких як сталість, нові підходи до роботи, дизайн, спосіб життя, поєднання з природою, роздрібна торгівля майбутнього та розширення цифровізації у торгівлі. За попередніми оцінками у 2023 році виставка прийняла понад 4000 стендів експонентів та більше 100 000 відвідувачів з таких ТОП-10 країн (окрім Німеччини), як Італія, Франція, США, Королівство Нідерландів, Велика Британія, Іспанія, Туреччина, Греція, Польща та Швейцарія.

Цьогоріч на виставці десять брендів креативної індустрії з України представили більше 100 виробів з асортименту своїх продуктів на спільному стенді Oplich

На спільному стенді Oplich були представлені:
  • Anzyhome – в’язаний декор для дому;
  • Gnizdo – домашній текстиль та одяг з натурального льону;
  • Gunia project – керамічний декор;
  • LoraShen – декоративно-прикладна кераміка;
  • Luxury Linen  – постільна білизна та інші предмети побуту з льону;
  • MR WOOD Studio – внутрішнє оздоблення приміщення стабілізованим мохом;
  • NANA Ceramics – керамічні горщики, вазони та кашпо;
  • TARLINI – хаузхолд;
  • WOOD MOOD – подарунки та декор для дому – справжні дерев’яні свічки;
  • YAKUSH – посуд та декор ручної роботи, переважно із загартованого скла.

Колективний стенд був розташований у найбільш відвідуваній зоні виставки – Living – поруч із індивідуальними та колективними експозиціями інших країн.

Стенд учасників складався з двох частин – полиць з продукцією учасників та лайфстайл-зони, що імітувала затишну кімнату з предметами декору. Українські бренди обєдналися під креативним брендингом Oplich – ‘’Ukrainian brands for cosy home”.

Важливо, що Ambiente – є не лише інформаційним майданчиком, а й ефективним місцем для встановлення ділових зв’язків.

За 5 днів виставки українські учасники провели 5 зустрічей щодо оформлення замовлень та співпраці та отримали 100 контактів потенційних партнерів та клієнтів

Ініціатори участі у виставці

Участь українських підприємств зі сфери креативних індустрій на міжнародній виставці Ambiente у Франкфурті організовано ГО «Український центр сприяння інвестиціям та торгівлі» за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».

«З початку повномасштабної війни українські бізнеси опинилися під загрозою існування, а разом із цим — добробут наших сімей. Пишаємося, що навіть попри надскладні умови креативна індустрія розвивається прискореними темпами, і хочемо, аби українські жінки-підприємиці зробили прорив, відриваючи для себе нові ринки і представляючи нашу державу на провідних міжнародних виставках. Так їхні бізнеси стануть справді життєстійкими, а ми зможем захистити українську ідентичність і культуру, які прагне знищити ця війна. Маємо надію, що вже зовсім скоро вироби учасників ініціативи будуть жити поруч із власниками по всьому світові, об’єднуючи їх особливою українською енергією», — зазначає виконавча директорка ГО “Український центр сприяння інвестиціям та торгівлі” Ірина Титарчук.

“Програма USAID “Конкурентоспроможна економіка України” підтримує жіноче підприємництво та стимулює вихід підприємців на нові ринки, що сприяє збільшенню продажів та збереженню робочих місць”, – зазначила Олеся Залуська, керівниця Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».

project

Якщо ви хочете бути учасницею/ком від бізнесу або підтримати проєкт Oplich заповнюйте форму для реєстрації за посиланням

Про Oplich

Oplich – об’єднання українських жінок-підприємиць з креативної індустрії для розширення каналів збуту, виходу на міжнародні ринки та популяризації українських брендів і традиційних ремесел у  світі. Проєкт створений та адмініструється  платформою для підтримки жінок Women IN в партнерстві з брендом YAKUSH і консалтинговою групою One Philosophy. 

Про Програму USAID «Конкурентоспроможна економіка України»

Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» підтримує стартапи й малі та середні підприємства (МСП) з метою підвищення їхньої конкурентоспроможності на внутрішньому ринку України та на міжнародних ринках, допомагає в розбудові спрощеного та прозорого бізнес-клімату, а також забезпечує українські компанії можливостями скористатись перевагами міжнародної торгівлі.

Про ГО «Український центр сприяння інвестиціям та торгівлі»

ГО «Український центр сприяння інвестиціям та торгівлі» є незалежною неприбутковою організацією, яка виступає експертним майданчиком, об’єднуючи вітчизняних та іноземних експертів-практиків, що спеціалізуються на інвестиціях, розвитку МСП та торгівлі.