«Яка ціна?» Або повчальна історія про будинки розпусти Давнього Риму, Олега Вінника і вміння продавати
Історія від Людмили Калабухи і для підприємниць, і для кожної, хто пропонує свої послуги чи товари через соцмережі
Історія від Людмили Калабухи і для підприємниць, і для кожної, хто пропонує свої послуги чи товари через соцмережі
Людмила Калабуха окрім того, що є письменницею, також є почесною амбасадоркою ООН з розвитку жіночого підприємництва, експерткою з продажів державної програми Дія.Бізнес та кращою бізнес-тренеркою України 2023 за версією Ukrainian Business Awards. Як уже зрозуміло з переліченого, про продажі й бізнес вона знає чимало й ділиться своїми знаннями не лише на тренінгах і у книгах, а й в авторських колонках – для «Українок» також 🙂
То що ж спільного між інтернет-продажами та будинками розпусти Стародавнього Риму й до чого тут Олег Винник з «вовчицями»? А також як гарантовано залучати клієнтів попри кризу? Слово – Людмилі Калабусі…
«За ціною – в директ». Скільки бʼюся (особливо в Інстаграм), щоб продавці ціни всюди писали! Та все одно: то рекламу запустять, де ціна не вказана, то на своїх сторінках в соцмережах та навіть на сайтах не пишуть. А потім бідкаються, чого ж люди не беруть!
Відсутність цін не зацікавлює і аж ніяк не збільшує продажі. А от що точно робить – це викликає роздратування, зливає рекламні бюджети та відсікає платоспроможну аудиторію, яка цілком могла б купити ваші товари, послуги та курси. Ну не будуть вам серйозні люди, в яких є гроші, писати в коментарях або в пп «Ціна?» та чекати, поки ви дасте відповідь. Вони поважають себе та свій час, тому підуть й швидко куплять там, де люди впевнені в своєму продукті й не приховують свої умови та ціни.
Й не дивуйтеся, що ті, хто вам таки пише «Ціна?» постійно «думають», вимагають знижки, тягнуть з оплатою або взагалі «мовчать» у відповідь на 100 надісланих вами фото. Ви ж самі залучили аудиторію, в якої мало грошей, проте дуже багато часу на порожні переписки.
А от в будинках розпусти Давнього Риму все було зроблено для зручності клієнтів та високих продажів: зайшла людина, ознайомилася з цінами та асортиментом, вибрала, що їй треба, тицьнула пальцем у картинку й отримала те, що хотіла. Інфографіка там на вищому рівні була.
Адже в Римській імперії багато людей не знали латинської мови. Тому навіть у будинках розпусти всюди стояли таблички з малюнками, на яких було зображено увесь перелік послуг, які надає заклад, й одразу стояли ціни.
Повії носили взуття зі спеціальним написом на підошві. Коли я спитала своїх підписників в соцмережах, що, на їхню думку, було там написано, прилетіли дуже цікаві варіанти:
А насправді дівчата залишали за собою доріжку із написом «Слідуй за мною» — працювали не тільки з явними потребами клієнтів, а й активно створювали їх. Нещодавно побачила рекламу компанії, яка друкує будь-який напис на підошві гумових в’єтнамок.
Отож ТОП-продажів і замовлень — заклик давньоримських повій: Follow me.
Звукове оформлення рекламних меседжів також було на рівні. Спритні маркетологи підключали до бездоганної візуальної складової та чітко вказаних цін ще й звуковий супровід. Знайти ці осередки гріха можна було за криками повій: вони настільки голосно вили й показово стогнали під час виконання своїх службових обовʼязків, що їх називали лупами, а будинки розпусти — лупанаріями.
Lupa — латиною «вовчиця». Цікаво, Олег Винник, «світлої пам’яті» був у курсі? А його «вовчиці»? 🙂
Хочете високих продажів як офлайн, так онлайн? Не пишіть шаблонно «Індивідуальний підхід» чи «гнучка система знижок». Не пишіть зайвого, як «кохані дружини та турботливі мами ангеликів/драконів, що співають в сторіс та схудли на 15 кг», які до того ж надають послуги копірайтерів, але чомусь забули про це вказати і щиро дивуються, чому в них не беруть.
Зробіть так, щоб людям із першого ж контакту із вами та вашими рекламними повідомленнями було все зрозуміло – що продають, за скільки, як замовити, та який результат й як швидко вони отримають. Та ще розмістіть цю рекламу там, де її реально побачать.
До речі, це уривок з нової книги Людмили Калабухи «Зробіть НАВПАКИ: життя та продажі ДО і ПІД ЧАС ВІЙНИ».
Перша книга Людмили Калабухи «Почніть говорити «НІ» увійшла до ТОП-10 книг України 2017 за версією 19 Всеукраїнського рейтингу «Краща Книжка Року» (витримала вже 11 видань).
Друга книга «Коли говорити «ТАК» виборола перемогу у номінації «Вибір читачів» в рамках конкурсу Краща Книга України 2020 за версією КВU Avards 2020.
А третя «Зробіть НАВПАКИ» стала двічі кращою книгою України 2023, кращою книгою 2024 – перемогла одразу в трьох літературних конкурсах, стала першою українською книгою про війну, що в англійському перекладі продається на Amazon, була представлена на найпрестижнішому міжнародному Книжковому Ярмарку у Франкфурті на Майні Frankfurter Buchmesse-2023 серед кращих книг України. А нещодавно стала першою книгою в жанрі бізнес-літератури, яку висунули на здобуття Шевченківської премії – найвищої державної нагороди України за вагомий внесок в розвиток українського суспільства.
Всі грошові винагороди, отримані з літературних премій, Людмила Калабуха 100% передає на потреби ЗСУ.