Учасниці тренінгу «Шість кроків до ефективних корпоративних комунікацій»

Тренінг під назвою «Шість кроків до ефективних корпоративних комунікацій» дійсно унікальний з кількох причин. По-перше, він відбувся у День вишиванки з традиційним для цього свята дрес-кодом, що саме по собі надавало події особливості й створило піднесену атмосферу.

По-друге, його організували профі у сфері комунікацій: Асоціація корпоративних медіа України, яка вже понад 15 років об’єднує кращих комунікаційників і фахівців у сфері маркетингу та PR, а також Дмитро Олтаржевський, доктор наук із соціальних комунікацій, професор КНУ імені Тараса Шевченка, PR-практик з двадцятирічним досвідом роботи у компаніях-лідерах. Ще пан Дмитро – автор першої в Східній Європі монографії про корпоративні медіа та першої в Україні монографії «Корпоративні комунікації: свіжий погляд». Власне, вона й лягла в основу тренінгу.

І, по-третє, у тренінгу взяли участь представниці провідних українських компаній: Lantmännen Cerealia UA, Фабрика каталогів PrintStore Group, «Нова пошта», фармацевтична компанія Acino в Україні, сервіс онлайн-платежів iPay.ua і, звісно, представниці онлайн-журналу «Українки».

Ще одна особливість події – творча атмосфера

Лайфкоучч, арттерапевтка Анна Мірзоян, президентка Асоціації корпоративних медіа України Оксана Тодорова, та доктор наук, фахівець з комункацій та PR Дмитро Олтаржевський
Заріна Нетовкіна, Ювелірний дім ZARINA, та Ірина Івко, Клінічна академія лазерної медицини CALM
Учасниця тренінгу під час арт-майстеркласу
Краса українських вишиванок учасників тренінгу
Іванна Слабошпицька, продюсерка соціальних проєктів, Вікторія Пасічник, журнал “Українки”, та Ірина Івко, Клінічна академія лазерної медицини CALM
На навчання – як на свято

Творчу атмосферу диктувало й місце проведення – Ювелірний дім ZARINA у самому серці столиці, й невеличкий майстер-клас з живопису від президентки Асоціації корпоративних медіа Оксани Тодорової.

А лайфкоуч та арттерапевт Анна Мірзоян підготувала символічний букет кожній учасниці тренінгу: в українському стилі, з колосками, квіточкою бавовни і сухоцвітом.

Навчання у такій атмосфері – це суцільне задоволення. Як зазначила Оксана Тодорова у вітальному слові: «Мета цього освітнього проєкту – поширення інноваційних засобів комунікацій, усвідомлення ролі фахівців у формуванні репутації бізнесу, для засвоєння сучасної термінології, складників інструментарію корпоративних комунікацій і ознайомлення з інноваційними кейсами корпоративних проєктів світового рівня». Дмитро Олтаржевський натомість додав: «Тренінг був спеціально розроблений для практиків (маркетологів, піарників, комунікаційників), які не мають багато вільного часу, але приділяють час самоосвіті, підтримують свій фаховий рівень, прагнуть зростати у професії, стежити за трендами й розширювати обрії своїх професійних можливостей».

Тренінг «Шість кроків до ефективних корпоративних комунікацій» можна порівняти з проходженням базового курсу з корпоративних комунікацій в університеті, але у стиснутому форматі

Тетяна Павловська та Анфіса Сіньова, Фабрика каталогів PrintStore Group
Іванна Слабошпицька, Дмитро Олтаржевський та Ірина Івко
Анна Мірзоян та Оксана Тодорова
Шість кроків, шість блоків

Упродовж трьох годин, які тривав тренінг, представниці провідних компаній України мали можливість опанувати шість тематичних блоків:

  • теорія та історія корпоративних комунікацій;
  • взаємодія з різними типами стейкхолдерів;
  • канали корпоративних комунікацій;
  • контент і його креативні складники;
  • кризові корпоративні комунікації;
  • комунікаційна стратегія та оцінювання ефективності.

Дмитро Олтаржевський презентував ряд корисних прикладів з історії відомих світових компаній, розповів про закони комунікацій, правила ефективного PR. Загалом для тренінгу він підготував 100 слайдів. До речі, книгу Дмитра Олтаржевського, в якій зібрана вся інформація з тренінгу, можна замовити в електронній версії на книжковій платформі Yakaboo або на сайті Асоціації корпоративних медіа.

Книгу вже придбали учасниці тренінгу, адже це, без перебільшення, антологія влучних професійних підказок не лише для тих, хто працює у сфері PR, маркетингу та комунікацій, а й для тих, хто прагне розвивати свій блог, просувати й рекламувати свій товар чи свої знання.

Після завершення тренінгу учасниці здали тестову роботу і отримали офіційний сертифікат на підтвердження своєї кваліфікації

Учасниці заходу із сертифікатами тренінгу
Марія Бородай та Дмитро Олтаржевський
Дмитро та Ольга Олтаржевські
Оксана Тодорова та Валентина Дячук
Оксана Тодорова, Дмитро Олтаржевський та Ірина Івко
Виконавча директорка компанії Add Beauty Галина Катинська з учасницею тренінгу з подарунком від Add Beauty

Додатковою нагородою для учасниць стали подарунки від партнерів заходу. Lantmännen Cerealia UA та «Нова пошта» розіграли свої фірмові сувеніри. Клінічна академія лазерної медицини CALM вручила кожному сертифікат на свої процедури, а лікарка академії, дерматовенеролог вищої категорії, хірург-дерматолог, трихолог і дерматокосметолог Ірина Івко ще й провела усім бажаючим експрес-огляд шкіри.

Ще один партнер заходу – компанія Add Beauty, яка спеціалізується на професійних засобах для фарбування та догляду за волоссям, розіграли тревел набори своїх засобів. З презентацією бренду виступила виконавча директорка компанії Add Beauty Галина Катинська.

Захід запам’ятався і корисними знаннями, і теплим спілкуванням, і приємними подарунками. А ще започаткував нову традицію відзначати День вишиванки навчанням 🙂