6 добрих ідей як підтримати дітей, які втратили батьків унаслідок війни
Покупка шоколаду, книги, святкового декору чи нового одягу може мати благодійну мету
Покупка шоколаду, книги, святкового декору чи нового одягу може мати благодійну мету

Зимові свята — це час очікування дива, коли ми шукаємо подарунки для рідних і водночас хочемо зробити щось справді важливе для інших. Цьогоріч, українські бренди запустили благодійні ініціативи, завдяки яким звичні святкові покупки трансформуються у підтримку підопічних БФ «Діти Героїв», які втратили одно чи обох батьків унаслідок війни.
Ви обираєте шоколад, книгу, святковий декор чи новий одяг — а частина коштів допомагає дітям Героїв отримати подарунки, психологічну й матеріальну підтримку, можливість відпочити та відновитися. Наша мета забезпечити 15 550 дітей подарунками.
Нижче — шість ідей, як поєднати турботу про себе й близьких із турботою про дітей Героїв.
«Львівська Майстерня Шоколаду» спільно з Фондом «Діти Героїв» запустила зимову благодійну кампанію з метою зібрати 500 000 гривень на ментально-оздоровчі табори для дітей, які втратили одного чи обох батьків через війну. Такі табори допомагають дітям поступово відновити внутрішню рівновагу, знайти друзів, вчитися говорити про складні почуття й знову відчувати себе дітьми — грати, сміятися, мріяти.
20% від продажу обраних позицій перераховуються на підтримку дітей Героїв. Окрім відрахування з продукції та прямих донатів, ініціатива передбачає й інші активності протягом листопада-грудня у соцмережах бренду та в крамницях-кав’ярнях Львівської майстерні шоколаду.
MEREZHKA спільно з телеканалом ТЕТ створили «Різдвяний ранер» — святковий декор для столу, який поєднує красу української традиції та благодійну місію.
У візерунку ранера — символи затишку й Святвечора, коли вся родина збирається за одним столом. Це своєрідний місток між поколіннями: річ, яка нагадує про важливе — про близькість, тепло дому й силу родини, навіть коли вона проходить через найважчі випробування. Вся сума від продажу раннера буде спрямована Фонду «Діти Героїв».
«Видавництво Старого Лева» та YASNO реалізували спільний освітньо-благодійний проєкт — книгу докторки Шіні Сомари «Енергія. Наука довкола нас».
Це видання простою мовою пояснює, як працює енергія навколо нас, і пропонує серію експериментів, які можна повторити вдома разом із дітьми. 20 гривень із кожного проданого примірника спрямовуються на підтримку дітей, які пережили втрату одного чи обох батьків унаслідок війни.
Придбати книжку можна на сайті «Видавництва Старого Лева» або в книгарнях по всій Україні.
Для тих, хто любить маленькі ритуали краси, бренд LUNAmoon підготував лімітовану колекцію гель-лаків «Christmas Story». До 31 грудня 15% від продажів спеціального боксу «Christmas Story» перераховуються на підтримку програм Фонду «Діти Героїв».
Так ваш святковий манікюр стає не лише прикрасою до зимових свят, а й жестом підтримки для дітей, які зараз особливо потребують відчуття турботи й стабільності.
Український бренд одягу Cher17 передає зібрані кошти від продажу вибраних товарів, зокрема з колаборації з Київським метрополітеном, до Фонду.
Своєю покупкою ви підтримуєте український бренд і дітей, чия історія сьогодні переплітається з історією всієї країни.
Під опікою Фонду — понад 14 900 дітей, і кожен із них заслуговує на святковий ранок, власний пакунок із подарунками й відчуття: «про мене пам’ятають».
Ви можете долучитися будь-якою сумою до збору — навіть невеликий донат у поєднанні з тисячами інших формує велику хвилю підтримки! Кожен внесок — це ще одна дитина, яка отримає подарунок і відчує, що її свято має значення. Зробити донат — і подарувати дітям Героїв віру в чудеса.
