Свої колекції в офіційному розкладі у форматах показів, презентацій та trade show представлять 57 українських модних брендів. Серед них – FROLOV, GUNIA Project, GASANOVA, NADYA DZYAK, TG Botanical, the COAT by Katya Silchenko, J‘AMEMME, VIKTORANISIMOV, VOROZBYT&ZEMSKOVA, JULIYA KROS, SIDLETSKIY та інші. Повний розклад подій сезону SS26 буде оголошено в серпні.

Протягом 28 років Ukrainian Fashion Week формує майбутнє fashion-індустрії в Україні – відкриває нові імена, розвиває професійну екосистему і посилює культурну дипломатію. В умовах повномасштабного вторгнення росії мода, як і культура, отримала нове стратегічне значення. Вона стала важливим інструментом збереження національної ідентичності, що є одним із ключових чинників національної безпеки. 

«Сьогодні моді, як і культурі в цілому, довірено місію – захищати нашу ідентичність. Ukrainian Fashion Week SS26 об’єднує дизайнерів, які універсальною мовою моди транслюють світу цінності нашої нації», – говорить Ірина Данилевська, співзасновниця та СЕО Ukrainian Fashion Week.

Ukrainian Fashion Week SS26 розкриє тему міждисциплінарності сучасної української моди, її зв’язку з візуальним мистецтвом і ролі у формуванні української культури. Символічно, що новий сезон розпочнеться в Національному музеї мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків із фіналу XXVI Конкурсу молодих дизайнерів одягу «Погляд у майбутнє. Музейна колекція Ханенків».  

Особливе місце в програмі Ukrainian Fashion Week SS26 присвячене подіям, які є взаємодією мистецтва й моди, та партнерствам, які створюють нові сенси

Це, зокрема, презентація-перформанс «Art That Walk» від Lysenko Gallery (London–Kyiv) з роботами сучасних українських митців, проєкт до 10-річчя бренду MyTheatre, створеного театральною художницею Дар’єю Білою, виставка про діалог поколінь – між живописом Миколи Самокиша і авторськими прикрасами його онуки Катерини Басовської. А також експозиція «Art of Fashion» у Мистецькому Арсеналі, яка продемонструє архівні образи з колекцій українських дизайнерів за останні 15 років – натхненні творчістю  художників, скульпторів, графіків та ілюстраторів.

Від початку повномасштабної війни невіддільною частиною Ukrainian Fashion Week є благодійна складова. Цього сезону команда оголошує про продовження Ініціативи «Обличчя героїв» – проєкту, спрямованого на допомогу військовим із мінно-вибуховими пораненнями обличчя. Його мета – забезпечення реконструктивних операцій, що не лише відновлюють зовнішність ветеранів, а й дарують шанс на повноцінне й гідне життя. Проєкт реалізується в межах Меморандуму про співпрацю між Ukrainian Fashion Week та Благодійним фондом ЯНКО.

8 вересня в київському ЦУМі вперше пройде бізнес-конференція, організована Ukrainian Fashion Week та white rabbit agency. Подія зосередиться на ключових професійних викликах, з якими зіштовхується українська fashion-індустрія в умовах повномасштабної війни: адаптація виробництва, трансформація географії продажів, комунікаційні стратегії в кризовий час. Конференція стане простором діалогу, що об’єднає провідних гравців навколо спільних викликів і спільного бачення майбутнього індустрії.