Kyiv Media Week’24: головний медіафорум країни відкрив реєстрацію для учасників
Форум відбудеться 3–4 жовтня 2024 року в інноваційному парку UNIT.City
Форум відбудеться 3–4 жовтня 2024 року в інноваційному парку UNIT.City
Kyiv Media Week (KMW) є найбільшим східноєвропейським форумом у сфері аудіовізуального контенту, що проводиться в столиці України з 2011 року. Форум щорічно пропонує ексклюзивні бізнес-заходи для професіоналів ТБ, кіно й інших галузей контент-індустрії та є джерелом натхнення для широкої B2B аудиторії, що цікавиться світовими трендами, інсайтами міжнародних медіаекспертів і колег із креативних індустрій інших країн.
Ознайомитись з програмою та зареєструватись можна на офіційному сайті форуму.
«KMW завжди був майданчиком для обміну досвідом українських професіоналів і навчання у міжнародних лідерів індустрії, обговорення актуальної ситуації на локальному та глобальному ринках, пошуку нових можливостей для розвитку та співпраці, а також відкриття інноваційних підходів до створення та розповсюдження контенту. Я пишаюсь тим, що KMW став важливим щорічним майлстоуном для спільноти сильних і креативних людей, які запроваджують потужні проєкти й ініціативи, творять історію нашої медіагалузі, попри все підтримують і розвивають її. Маємо за честь вітати в ролі наших гостей і спікерів провідних представників українських медіагруп, продакшен-, телекомунікаційних компаній та онлайн-платформ, державного сектору та міжнародних організацій, рекламного ринку, експертів з інновацій, глобальних трендів у світі AV-контенту та багатьох інших. Доєднуйтесь і ви!» – Катерина Удут, керівниця Kyiv Media Week, директорка MRM.
У дводенній програмі форуму: розмова з лідерами медіабізнесу; ТБ- та digital-реклама, вимірювання аудиторії; серіальне та кіновиробництво для локального та міжнародного ринків; комерційно успішні документальні проєкти; соціально вагомий контент та його роль у сьогоденні; інновації в контент-індустрії; особливості кінопрокату під час війни; анімація та дитячий контент; контент та бренди (спонсорство, продакт-плейсмент, ліцензування); приватні інвестиції та держпідтримка медіагалузі; українські та світові стримери та FAST-канали.
Також уже традиційно на Kyiv Media Week особлива увага приділятиметься дослідженням та аналітичним оглядам різних сфер медіаринку. Ексклюзивно для учасників форуму готуються:
Перші результати та ключові інсайти досліджень будуть представлені безпосередньо під час заходу в межах програми. А докладно ознайомитися з аналітикою, що готується до форуму, ви зможете у традиційному KMW White Paper. Документ буде доступний за кілька тижнів після завершення Kyiv Media Week.
____________________
KMW’24 організовано за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID). Генеральний медіапартнер: 1+1 Media. Партнери KMW’24: Heart of Europe, Serial Killer, FILM.UA Group, Українська кіноасоціація, Omdia, BB Media, Державне агентство України з питань кіно, NAM Summit, ProKino, Nerd Agency, Brandly. Медіапартнери: Detector media, Starlight Media, Київ 24, MMR, Delo.ua, WoMo.