«Коріння та крила» Презентація книги Оксани Тодорової і не тільки…
Саме під такою поетичною назвою пройшов захід Асоціації корпоративних медіа України
Саме під такою поетичною назвою пройшов захід Асоціації корпоративних медіа України
Зустрічі Асоціації корпоративних медіа України мають пізнавальну й творчу складові та проходять вже понад п’ять років. Онлайн-журнал «Українки» пишається бути медіапартнером таких зустрічей, які організовує президентка Асоціації, письменниця, художниця Оксана Тодорова. «Наші зустрічі ми проводимо для розвитку і натхнення учасників. Ми поєднуємо раціональне з емоційним. Цього разу ми презентували нову книгу, послухали цікаві доповіді, а естетичну складову додали вернісаж моїх картин і презентація ювелірних прикрас», – зазначила пані Оксана.
Захід розпочався з презентації картин Оксани Тодорової та її унікальної книги «Муза, менеджер чи тиран» про роль жінок у світовій славі десяти легендарних митців. Проєкт був реалізований за підтримки відомих підприємців, а наш журнал із задоволенням перетворив його у цикл онлайн-історій про великих художників. Кожен гість заходу міг ознайомитись з цифровою версією: для цього потрібно було спрямувати смартфон на QR-код, нанесений на картини пані Оксани.
Приємно, що охоплення кожної публікації в журналі «Українки» дорівнює від 20 000 до 70 000 переглядів. Таким чином інтеграція традиційних форматів книжки на паперовому носії з цифровим середовищем багаторазово підвищило читацьку аудиторію. «Я дуже просто пояснюю такі величезні охоплення, – додала під час презентації Віта Пасічник, головна редакторка журналу «Українки».
«Оксана дослідила і прямо вказала на роль жінок у досягненнях художників. Це цікаво, бо показує більш об’єктивну картину. Сподіваюся, в авторки буде час і натхнення продовжити обрану тему, і невдовзі ми побачимо нові історії і ремікси на відомі сюжети у її картинах. А ми із задоволення підтримає ініціативу Оксани публікаціями на сторінках журналу», – вважає Віта Пасчіник.
У кожній історії про художників пані Тодорова апелює до людських архетипів, особистих відносин, довічних сценаріїв сторітелінгу, які споконвіку цікавлять й приваблюють аудиторію. Авторка провокує й вміло спрямовує читача на власні роздуми і висновки.
«Кожна історія про відомих художників надихає. Мені сподобався розділ про Пабло Пікассо. Про жінок, які були його Музами. Бо це пристрасть, кохання, зради, пошук справжніх почуттів і єдності. Все це і сьогодні збагачує уявлення», – доповнила гостя презентації, співачка, телеведуча Анна Добриднєва.
Захід продовжила Заріна Нетовкіна, амбасадорка Ювелірного дому Zarina. Вона харизматично й водночас цікаво розповіла про етикет в аксесуарах, традиційні та інноваційні колекції ювелірних прикрас, тренди 2022 року.
Учасниці дізнались, що діаманти й перли – це завжди актуальна класика, а до мінливої трендової теми можна віднести чокери, кафи, сережки з ланцюжками, асиметричні прикраси. А головного складовою бізнесу Заріна вважає сімейні цінності і постійне впровадження інновацій.
«Ювелірний дім Заріна – це сімейний бізнес, який працює вже 23 роки. Його заснувала моя мама і всі дівчата нашої сім’ї працюють у компанії. Ми постійно впроваджуємо інновації в технологію виробництва ювелірних виробів, маркетингові дослідження, позиціювання й корпоративні комунікації. Тому ми є номером один на ринку стільки часу», – зазначила пані Заріна.
Проєкт «Вишита краса» від компанії «Асіно» презентувала Крістіна Кривошеїна, керівник напрямку корпоративних комунікацій і зв’язків з громадськістю ACINO в Україні та країнах СНД. Кожен співробітник компанії мав можливість створити власний орнамент для оздоблення вишиванки на спеціально створеному сайті. Найбільш вдалі рішення були втіленні у життя й подаровані авторам дизайну вишиванок.
Такі творчі проєкти дозволяють співробітникам проявляти творчість, а компаніям створювати емоційну причетність, формувати корпоративну культуру з українськими цінностями.
Тему зустрічі «Коріння та крила. Традиції та інновації» продовжив Андрій Длігач, громадський діяч, засновник і CEO в AdvanterGroup, лідер думок. Він торкнувся футуристичних прогнозів і сьогодення сучасних підприємців, технічних можливостей майбутнього, мислення на метарівні, інновацій і трендів у бізнесі на 2022 рік.
Длігач відзначив зміну парадигми комунікацій. Зараз компанії вже не ворогують одна з одною, не конкурують, а будують з клієнтами, співробітниками і партнерами простір довіри, спільного розвитку і бачення майбутнього.
«Ми будуємо простір взаємодії. Тому що світ заснований на залученні, інтересі, позитиві, довірі. Ці контури нового світу визначили нові комунікації. Вони побудовані на донесенні позитивних меседжів. Не маніпуляцією, не запудрюванням мозку, а залученням людини в більш глибоке розуміння бренду, твоєї системи цінностей, твого сервісу. Майбутнє комунікацій за співдією», – впевнений Андрій Длігач.
Зустріч була наповнена актуальними ідеями, мала навчальну, розважальну і естетичну складові. Учасники дізнались про тренди в різних сферах, обмінялись досвідом, приміряли прикраси і подивились вернісаж дивовижних картин. В усі часи люди прагнуть спілкуватись, бо саме так народжуються нові сенси. «Хочу побажати кожному з нас спиратись на традиції – коріння минулого, на скарби наших пращурів, на історію мистецтва світового рівня. Та водночас мати крила – бачити можливості в новітніх технологіях, створювати яскраві колаборації та отримувати справжнє задоволення від спілкування», – Оксана Тодорова.
Традиція проведення тематичних зустрічей Smart Prime буде продовжена і в майбутньому, а інформаційний партнер заходу – команда «Українки» повертається до роботи на крилах натхнення і продовжує знайомити вас з цікавими подіями в Україні і світі.