Ілюстрація: Kat Kristof (Рinterest)

Колись відрубували голову тому, хто приносив погані новини. На щастя, часи змінилися – таке варварство у минулому. Але поганих новин у нашому сьогоденні не меншає. І якщо колись комусь все ж доведеться повідомити якусь неприємність, сподіваємося, наші поради (точніше, почуті від психологів) допоможуть полегшити цей процес – і вам, і співрозмовнику.

1.

Говоріть особисто, якщо саме ви причетні до новини чи дізналися першою. Не перекладаючи на інших, на мейл чи смс.

2.

Почніть здалеку – це хоч якось пом’якшить стрес і підготує співрозмовника: він почне здогадуватися і спитає.

3.

Не ляпайте «Чого ти панікуєш» або «Нічого страшного!». Дайте співрозмовнику висловити, виплеснути перші емоції, намагаючись без зайвих слів виказати своє розуміння – обіймами, турботою.

4.

Запропонуйте допомогу – конкретні кроки. Це переключить співрозмовника і переключить з відчаю на дії.

Колись ми навіть робили такі зручні й лаконічні листівки порад – «шпаргалки українкам». Можете зберегти собі і надіслати близьким. І хай вона ніколи не знадобиться.