Упродовж двох останніх років Театр на Лівому березі на чолі з Олесею Жураківською працював над створенням безбар’єрного простору, і відтепер глядачі можуть усім цим користуватися. Це дозволяє людям з інвалідністю, людям старшого віку, військовим, що відновлюються після поранень, й усім, кому складно користуватися сходами, комфортно відвідувати вистави театру й відчувати себе частиною театральної спільноти. Адже культура дійсно інклюзивна, і доступ до неї – універсальне право, а не привілей.

10 вересня на відкритті безбар’єрного простору, який включає ліфт, пандуси, підйомник на малу сцену, спеціалізовану вбиральню, простір для відпочинку тощо, були присутні діючі військові, ветерани, представники реабілітаційних центрів для ветеранів. А також ті, хто зробив можливим втілення цього проєкту в життя, – представники театру, ПриватБанку та КМДА.

Олеся Жураківська, директорка-художня керівниця Театру на Лівому березі: «Уся ця історія почалася з мрії. Усвідомлення важливості цього кроку для театру виникло дуже давно – з 2014 року ми співпрацюємо з головним шпиталем, а військовослужбовці й ветерани є постійними гостями театру. І якщо раніше наші працівники на руках заносили глядачів з інвалідністю по сходах, то тепер театр став доступним простором для кожного. Ми прагнемо піклуватися про глядачів і хочемо зробити театр по-справжньому європейським, сучасним, безбар’єрним. Особливо тепло чекаємо на всіх, хто захищає народ України, боронячи нас від ворога».

Олеся Жулинська, керівниця зі звʼязків із громадськістю та комунікацій ПриватБанку: «ПриватБанк активно працює над розвитком безбар’єрності як у нашому банку, так і в різних сферах суспільного життя. Тому нам було важливо підтримати цей проєкт. Завдяки цьому ми робимо нашу культуру доступнішою для якомога ширшого кола людей. Ми переконані, що ця ініціатива стане прикладом для інших бізнесів й мотивуватиме їх активніше розбудовувати безбар’єрність у суспільстві».

Ганна Старостенко, заступниця голови КМДА: «Київ послідовно формує безбар’єрне середовище, впроваджуючи елементи доступності в усіх комунальних установах – закладах освіти, медичних і соціальних установах, а також закладах культури, де пандуси, ліфти, сурдопереклад і аудіодискрипція вже стають звичним стандартом. Це не лише питання зручності, а й принципове право кожного мешканця, без винятку. Київ не лише має чим пишатися, а й демонструє, що навіть у найскладніші часи ми здатні будувати місто, яке дає кожному відчуття гідності, рівності та сили жити далі».