У новий рік – з оновленнями: медіа «Українки» змінює логотип та готує чимало новинок
Нас читає майже чверть мільйона жінок, і ми плануємо для них нові теми, спецпроєкти й події
Нас читає майже чверть мільйона жінок, і ми плануємо для них нові теми, спецпроєкти й події
У 2025 рік онлайн-медіа «Українки» входить з новими показниками та з оновленими логотипами. За попередній, 2024 рік, наше коло читачок значно зросло до майже чверті мільйона переглядів щомісяця – сукупно сайту та фейсбук-сторінки. І ми дуже вдячні кожній українці, яка нас читає, поширює, підтримує і рекомендує. Віримо, що упродовж нового року наших прихильниць буде ще більше, і всі вони добре знатимуть наше нове лого!
В його основі – обрис трикутника, впізнаваного гендерного знаку, яким позначається приналежність до жіноцтва, а також одного з головних геометричних символів української вишивки – символу поєднання трьох стихій (води, вогню та повітря) і трьох рівнів буття (явного, невидимого, духовного) – поєднання, які втілює в собі кожна жінка.
Цей символічний трикутник ми перетворили на літеру Ї – центральну у назві нашого медіа «украЇнки». Літеру, яка підкреслює національну ідентичність, унікальність і вирізняє нас так само як мова, культура, спадок, традиції і та сама улюблена українками вишивка – нагадують про це два хрестики-крапочки в нашій «Ї».
Ми віримо і дуже хочемо, щоб нове лого нашого медіа було таким же впізнаваним, шанованим, відомим серед українського жіноцтва, як наразі логотипи та назви знаменитих іноземних жіночих видань. Ми працюємо і продовжимо працювати над цим – аби українки читали й надавали перевагу локальному медіа. І цей намір, заповзятість, відданість і повага до наших читачок залишаються незмінними, скільки б разів не оновлювалися лого чи дизайни.
До речі, це не єдине оновлення, яке ми готуємо у новому році 🙂