Найчастіші почуття українців зараз – щастя й тривога
А найпопулярнішим емоджі є смайлик, який сміється так сильно, що аж плаче
А найпопулярнішим емоджі є смайлик, який сміється так сильно, що аж плаче
Щастя, злість, тривога, радість та образа – топ-5 емоцій, які українці відчували найчастіше останнім часом. Про це свідчать опитування, проведені в рамках виставки «Третє дихання».
Майже 80% відвідувачів виставки розповіли, що люблять бувати наодинці та знаходять у цьому джерело для перезавантаження. Понад 24 тисячі гостей залишили свої підписи під угодою зі спокоєм. Її текст простий: «Я обіцяю дати собі спокій. Не оцінювати себе. Не цькувати за помилки. Не порівнювати з іншими. Не вимагати від себе миттєвих рішень, покращень, гарного настрою. Я дозволяю собі відчувати будь-які емоції. Я не кажу їм «стоп» або «потім». Не ділю на хороші й погані. Мої почуття в моменті не визначають мене як особистість. Я не все контролюю. Але я контролюю щось. І маю мудрість відрізняти перше від другого. Я маю недоліки, можу помилятися, адже я – недосконала людина. Але саме недосконалість робить нас унікальними. Робить живими. Спокій – це мій вибір». Актуально, чи не так?
Найважливішими словами, які українці хотіли б почути в дитинстві, стали такі: «Я люблю тебе просто так» та «Роби, як тобі краще. Я поруч». Їх обрали понад 64 тисяч відвідувачів виставки.
А найпопулярнішими емоджі для висловлюванні емоцій стали такі: на першому місці 😂 – смайлик, що сміється так сильно, що аж плаче, потім – смайлики, що символізують закоханість 🥰, доброзичливість і щастя 😄, радість і полегшення😅
«Злість і щастя, тривога і радість – це не суперечність, а відображення того, як ми навчилися сполучати протилежні почуття. В умовах війни щастя не зникає – воно стає глибшим, змінює форму. Водночас злість і тривога – це природна реакція на загрозу, втрати й невизначеність. Щастя ж доводить, що ми живі, а радість – що ми здатні відновлюватися і можемо відчувати контакт з реальністю. Поєднання цих емоцій свідчить не про емоційну нестабільність, а саме про психологічну стійкість: ми не уникаємо болючого, але й не втрачаємо здатності відчувати те, що повʼязує з життям», – коментує кураторка виставки Світлана Ройз.
Нагадаємо, що виставка про емоції та почуття «Третє дихання» від Mastercard триває до 1 червня. Після її закриття більшість інтерактивів та інсталяцій передадуть лікарням та реабілітаційним центрам.