Ксенія Мішина стала обличчям нової лінійки парфумів Avon
Акторка театру і кіно підписала ексклюзивний контракт із світовим косметичним брендом
Акторка театру і кіно підписала ексклюзивний контракт із світовим косметичним брендом
Парфумерний бренд №1 від компанії Avon оголосив про партнерство з акторкою театру і кіно Ксенією Мішиною. Ксенія стане обличчям нових ароматів від парфумерного бренду “Today. Tomorrow. Always” компанії Avon, відзначеної нагородою “Бренд року”.
Акторка та зірка найпопулярніших шоу на українському телебаченні під час ексклюзивної зйомки для квітневого каталогу Avon зазначила, що співпраця з брендом Avon збігається з її особистою філософією: “Синергія між чуттєвістю, сміливістю та окриленістю від кохання, які лягли в основу лінійки ароматів “Today. Tomorrow. Always” від Avon, повністю імпонують моїй місії та ставленню до життя. На сцені, перед камерою і в житті для мене важливо з головою пірнати у відчуття, щоразу пізнавати себе та відкриватися по-новому. Аромати TTA від Avon закохують у себе з перших секунд і занурюють у чуттєвий квітково-фруктовий світ. Я щаслива, що вони дозволять мільйонам українських жінок надихатися та відчувати себе коханими“.
“Ми вважаємо цей альянс максимально вдалим та органічним, адже в основу позиціювання парфумерного бренду TTA закладено кохання та найромантичніші почуття, а Ксенія Мішина уособлює прагнення бути коханою та сміливо вирушати на пошуки любові свого життя. Спираючись на дослідження, яке було проведено компанією Avon у 2020 році, ми дізнались, що для українських жінок поняття щасливої родини означає взаємоповагу та любов і лише 57% прирівнюють свою сім’ю до ідельаної. Сподіваємось, аромати ТТА та неймовірна харизма Ксенії Мішиної надихнуть жінок на пошуки гармонії у своєму житті та відкриють їм нові можливості бути коханими та щасливими“,— прокоментувала альянc генеральна директорка Avon Україна та Грузія Єлизавета Коробченко.
Каталог із Ксенією на обкладинці з’явиться в Україні 1 квітня 2021, одночасно з виходом нової лінійки парфумів “Today. Tomorrow. Always”. Більше подробиць — на офіційному сайті my.avon.ua.
Avon — б’юті-бренд №1 в Україні.
Завдання компанії — створити найліпші вирішення й можливості для жінок. З 2019 року Avon анонсувала глобальну платформу — «ЗарадиНеї», що покликана поліпшувати життя 100 мільйонам жінок щорічно. До 2030 року Avon на глобальному рівні працюватиме для того, щоб жінки всього світу мали рівні можливості для ведення бізнесу, почувалися захищеними, були здоровими та звільнилися від тиску стереотипів про красу. У вересні 2020 року компанія в Україні провела ребрендинг. У комунікації «Ось, що я можу» Avon надихає жінок на те, чого від них зазвичай не чекають — змінювати своє життя та бути успішними одночасно в усіх важливих ролях: мами, дружини, професіоналки.