«Інновації в комунікаціях. Тренди-2025»: щорічний бізнесфорум АКМУ визначив медіатенденції та відзначив найкращі медіапроєкти
Захід зібрав представників і представниць кількох десятків компаній — галузевих лідерів
Захід зібрав представників і представниць кількох десятків компаній — галузевих лідерів
Наприкінці кожного року Асоціація корпоративних медіа України проводить бізнес-форум представників сфери комунікацій та PR, аби окреслити тренди в корпоративних комунікаціях, послухати доповіді експертів, обмінятись досвідом і дізнатись про переможців щорічного конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України». Цьогоріч захід відбувся удевятнадцяте у самому серці столиці — у надихаючому просторі 11 Mirrors Design Hotel.
Як зазначила, відкриваючи бізнес-форум, його організаторка й президентка Асоціації корпоративних медіа Оксана Тодорова, у наш час надважливо відображати величезну роль українського бізнесу в економічній стабільності України, забезпечувати інформаційний супровід проєктів на підтримку наших воїнів і усього, що зараз допомагає суспільству, командам у компаніях, кожному й кожній з нас вистояти і плідно працювати в Україні під час війни, що триває.
«Майже три роки триває повномасштабна війна. І зрозуміло, що відчувається велика втома суспільства від болісних новин, тому компанії впроваджують потужні соціальні проєкти на підтримку військових. Фахівці додають у комунікації механіки гейміфікації і розважальний контент, спрямований на молоде покоління потенційних працівників та майбутніх споживачів. Від тематичних векторів виживання компанії перейшли на освітні, пізнавальні й соціальні проєкти — розвиток, екологічну трансформацію, засвоєння нових і підсилення існуючих навичок. Письмові комунікації поступаються місцем візуальному і відеоконтенту. Тематичні вектори проєктів розширились до відвертого обговорення теми різноманітності, ейджизму, гендерної рівності, неусвідомлених стереотипів. Компанії використовують сторітелінг, роблять акценти на цінностях, які допомагають вийти за межі фізичного виживання, наділяють комунікації сенсами жити й працювати в Україні з гідністю і повагою, з вірою в успішне і стабільне майбутнє нашої країни», — додала пані Оксана.
На бізнес-форумі спікери й спікерки розглянули наступні теми:
Ці тенденції й особливості корпоративних комунікацій проілюстрували прикладами з власного досвіду на бізнес-форумі «Інновації в комунікаціях. Тренди-2025» фахівці й фахівчині з маркетингу й піару
Дмитро ОЛТАРЖЕВСЬКИЙ, доктор наук із соціальних комунікацій, професор кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка, на форумі розповів про подробиці проєкту «День після війни», який увійшов до Книги рекордів України;
Ксенія СІКОРСЬКА, директорка з маркетингу ПУМБ, розповіла про дієві кроки платформи інтеграції ветеранів і ветеранок «ЖИТИ НАЗУСТРІЧ»: «Повернення до цивільного життя — непростий шлях, і ніхто не має долати його наодинці. “ЖИТИ НАЗУСТРІЧ” — платформа інтеграції ветеранів і ветеранок у трудові відносини, підприємництво, фінансові процеси і суспільство»;
Ольга ПРАВІЛЬЄВА, директорка з персоналу компанії «ВіЯр», розповіла, як команда реалізує проєкт «З вдячністю до ветеранів» і чат-бот @Viyar_team_bot, з якими викликами має справу і які результати вже отримала;
Василь ГУБАРЕЦЬ, директор з корпоративних комунікацій фармацевтичної компанії «Дарниця», розповів про соціальну, патріотичну й емоційну складові проєкту «Дарниця — це наше!»;
Наталія ЗМІЮК, керівниця відділу PR та маркетингу юридичної компанії Arzinger, розповіла, як команда взяла за мету руйнування стереотипів про нудну й монотонну роботу юриста і створила фановий і драйвовий корпоративний акаунт в інстаграмі;
Ірина ПРОНІНА, HR & Legal Director, і Марія СУЛІМА, контент-менеджерка компанії Lantmännen Axa, розповіли про стратегію і тактичні дії команди підприємства — як оновили контент у соцмережах і tone of voice в тіктоці, чому додали ШІ до створення текстів та ілюстрацій і як відновили випуск корпоративного дайджесту;
Анфіса СІНЬОВА, директорка з маркетингу фабрики каталогів Printstore Group, розповіла про ключові тренди у друкованих проєктах на прикладі офіційної книжки заходу — «Енергія сторітелінгу. Історії, архетипи, тренди в бізнес-комунікаціях», про те, як автори сучасних книжок поєднують офлайн з онлайном і які переваги мають друковані медіа в корпоративних комунікаціях, а також навела приклади сучасних друкованих видань — корпоративних проєктів галузевих лідерів.
Ольга СЛАСТУНОВА, провідна фахівчиня зі створення контенту і маркетингових політик, KPMG в Україні, представила проєкт «Ламаючи скляні стелі», який вчить боротися з гендерними стереотипами у бізнесі і мотивує жінок рухатися до своєї мети попри штучні бар’єри й перешкоди;
Віта ГОЛЬДМАН, засновниця і шеф-редакторка жіночої медіаплатформи «Українки», розкрила головні пошукові запити споживачів 24/25 — від генераторів до гендеру; зробила «прогноз погоди» у медійному просторі — нові майданчики і формати для просування бренду; прокоментувала головні тематичні вектори-2025, такі як інклюзивність, відновлення і соціально вагомий контент;
Своїми враженнями від конкурсних проєктів рейтингу «Найкраще корпоративне медіа України — 2024» поділились журі конкурсу
До журі конкурсу входять Оксана Тодорова, президентка Асоціації корпоративних медіа України; Дмитро Олтаржевський, доктор наук із соціальних комунікацій, професор кафедри реклами і зв’язків з громадськістю Інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка; Ірина Кузнецова, голова Асоціації креативних індустрій України й офіційна представниця в Україні Cannes Lions International Festival of Creativity; Марія Бородай, незалежна експертка з комунікацій; віце-президентка Української ліги зі зв’язків з громадськістю, масштабуюча коуч ICF.
Презентуючи результати голосування, вони схвально відзначили те, як компанії застосовують методики адаптації до умов війни і викликів часу, реалізують потужні проєкти, спрямовані на допомогу й підтримку ЗСУ, реінтеграцію ветеранів, укріплення стійкості команди. “Навантаження і темп роботи прискорюються, але наші колеги знаходять час усвідомити набутий досвід, структурувати його у вигляді розгорнутих презентацій і поділитись кейсами з власного досвіду на практичних форумах і конкурсах”, — додали члени журі.
У цьому році в конкурсі «Найкраще корпоративне медіа України — 2024» взяли участь 64 проєкти в 20 категоріях від 32 компаній
Зокрема, серед учасників конкурсу: ПУМБ; «ВіЯр»; Lantmännen AXA; «ДТЕК Енерго»; «ДТЕК Мережі»; PrintStore Group; «Acino в Україні»; NovaPay; «Укртелеком»; юридична компанія Arzinger; «Кормотек»; фармацевтична компанія «Дарниця»; група компаній NOVA; ТОВ «Корум Дружківський машинобудівний завод»; IП «КОКА-КОЛА БЕВЕРІДЖИЗ УКРАЇНА ЛІМІТЕД»; ТМ «Фора»; UKRSIBBANK BNP Paribas Group; Мережа АЗК OKKO; МХП; ТМ FADO; «KPMG в Україні»; «МЕТРО Кеш енд Кері Україна»; Carlsberg Ukraine; мережа «Аптека 9-1-1»; «Сінево Україна»; AB InBev Efes Ukraine; управлінське товариство «УЛФ»; ТОВ «Кернел-Трейд»; АТ «ПРАВЕКС БАНК»; Universe Space Tech; ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг»; «Негабарит-Сервіс».
Оксана ТОДОРОВА перед оголошенням результатів конкурсу зазначила, що кожен корпоративний проєкт, який увійшов до фіналу, є відповіддю на нові болісні виклики, з якими стикається українське суспільство: спрямований на укріплення економіки, підтримку ЗСУ, реінтеграцію ветеранів, або ж системно вирішує важливі завдання, створює платформи для взаємодії, допомагає у вирішенні юридичних, фінансових і медичних питань ветеранів, надає методичні авторські рекомендації відповідних фахівців колегам у форматі посібників для комунікації ветеранів з різними ЦА, або ж реалізує інформаційну підтримку благодійних ініціатив, вирішує завдання емоційної підтримки поранених бійців волонтерами тощо.
Ґран-прі конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України — 2024» отримали корпоративні проєкти:
Вітаємо переможців і кожного учасника конкурсу! Українці продовжують створювати креативні проєкти, наповнені спільними сенсами, такими як підтримка й допомога, воля до перемоги, єдність, сила духу, доречний гумор і креатив.
Організатор події Асоціація корпоративних медіа України висловлює подяку партнерам бізнес-форуму
Генеральним партнером форуму став 11 Mirrors Design Hotel, інформаційним партнером – медіа «Українки»; Асоціація креативних індустрій України (CIAU); група компаній Advanter Group. Поліграфічний партнер: Фабрика каталогів Printstore Group. Офіційна книга форуму: «Енергія сторітелінгу. Історії, архетипи, тренди в бізнес-комунікаціях» Оксани Тодорової. Корпоративні еко-подарунки від Grow-Some Ukraine – брендовані набори для вирощування мікрозелені. Корисні смачні подарунки для здоров’я і гарного настрою від компанії Finik Family. Ігристий партнер додав святковий настрій: Latinium – німецьке ігристе вино, яке додасть фарб у ваше життя! Додала фану події компанія Coca-Cola.
“Щиро дякуємо захисникам і захисницям України, які виборюють свободу нашої країни. Вдячні колегам за працю, наполегливість і професіоналізм. Продовжуємо працювати. Укріплюємо стійкість потужними навичками, досвідом і професійними досягненнями. Слава Україні!”, – завершила бізнес-форум Оксана Тодорова і запросила усіх учасників на наступний, уже ювілейний – 20-й форум у 2025 році.