На старті Всесвітнього місяця обізнаності про рак грудей жіноча єврейська організація «Проект Кешер», благодійний фонд підтримки дорослих онкопацієнтів Inspiration Family та бренд жіночого одягу MustHave оголосили про колаборацію. Три сторони спільної ініціативи об’єдналися заради підтримки жінок, які зараз на шляху долання хвороби, а також для того, щоб привернути увагу суспільства до важливості своєчасних обстежень та ранньої діагностики раку грудної залози. За статистикою, кожна восьма жінка стикається з цією хворобою. Щороку в Україні діагностують понад 12 тисяч випадків раку грудей.

З 1 жовтня доступний до продажів спеціальний дроп від MustHave ‘Be Your First Priority’. До лінійки увійшли светри, сорочки з вишивкою, шапка та шарф, шопер та шкарпетки у білому та рожевому кольорах та косметичка.

10% з кожного продажу буде перераховано фонду Inspiration Family для збору на закупівлю препарату для пацієнток із метастатичним раком молочної залози. Благодійний дроп ‘Be Your First Priority’ вже є у продажі в українській мережі магазинів MustHave та інтернет-магазині бренду


«Рак грудної залози — це найпоширеніше онкологічне захворювання у світі. Наша місія виходить за межі збору коштів на ліки. Ми також прагнемо підвищити обізнаність жінок про цей вид раку, оскільки зараз, в умовах повномасштабного вторгнення, планові обстеження для багатьох відійшли на другий план. Це може призвести до того, що рак діагностуватимуть на пізніших стадіях, коли лікування буде набагато складнішим і дорожчим. Нині ми помічаємо цю тенденцію. Наша мета — зібрати кошти на дороговартісні ліки для жінок з метастатичним раком молочної залози, які, на жаль, не покриваються державними програмами», зазначає Анна Узлова, співзасновниця благодійного фонду підтримки дорослих онкопацієнтів Inspiration Family.

Ініціатива ‘Be Your First Priority’ має одразу кілька цілей: збір коштів на допомогу в терапії онкопацієнтів, підвищення культури піклування про своє здоровʼя та зниження градуса фатальності навколо теми дорослої онкології

«Разом будуємо дієвий механізм взаємодії громадського сектору та відповідального бізнесу для хайлайту цього важливого соціального питання. «Проект Кешер» завжди був і буде зв’язуючим у суспільстві між громадськими організаціями та бізнесом, між жінками з усіх куточків України та медичною спільнотою. Ми відстежуємо найсучасніші світові тенденції турботи про жіноче здоров’я та говоримо про це публічно за допомогою яскравих, помітних методів. ‘Бути пріоритетом для себе’ — це піклуватися про себе, бути уважною до власного організму, давати собі час на відновлення навіть у ці найскладніші часи», говорить Влада Недак, директорка Всеукраїнської жіночої єврейської організації «Проект Кешер в Україні».

«Наш MustHave — це бренд про жінок та для жінок. Ми вважаємо для себе обов’язковим піднімати такі важливі теми як боротьба з раком грудної залози. Турбота про себе, свій фізичний та моральний стан — це пріоритет кожної жінки. Be your first priority!», — коментують Анна Бец та Анастасія Дзюба, співзасновниці бренду одягу MustHave.