Цьогоріч українки представили сучасний та оригінальний дизайн на Shoppe Object Summer 2025 у Нью-Йорку, а в січні 2026-го збираються туди знову.

Загалом вже втретє поспіль вони мають український стенд на престижній виставці Shoppe Object, що є однією з найпрестижніших подій у дизайнерській галузі. Саме сюди приїздять рітейлери і байери у пошуках свіжих ідей у сфері декору, подарунків та предметів для дому. Українки беруть участь у цій виставці не лише регулярно, а й згуртовано – обʼєднані TradewithUA, альянсом українських крафтових виробників домашнього декору.

На Shoppe Object Summer 2025 у Нью-Йорку було представлено сім українських брендів, створених жінками, – сучасного декору, аксесуарів, інтер’єрних рішень та товарів для дітей. Це, зокрема, Anzy Home, Babai, :dodomoom, Fire Rabbit, WOOD MOOD, Woolberry і YaKUSH

Anzy Home

Бренд текстилю та декору, заснований Анною Зуєвською. Спершу він базувався у Харкові, а в 2022 році переїхав до Кам’янського. Бренд поєднує ремесло зі сталим сучасним дизайном: вироби виготовляються вручну з натуральних, органічних та перероблених матеріалів. До його складу входить і дитячий «підрозділ» Anzy Kids – в’язаний текстиль та декор для дитячих кімнат, виготовлений з турботою та любов’ю.

Babai 

Український бренд сучасних дерев’яних іграшок і дитячих меблів, побудований навколо ідеї «нескінченного дитинства» й добрих «історій Babai». Вироби мають мінімалістичний дизайн і створені з безпечних матеріалів – деревини, включно з FSC-сертифікованою. Це товари для вільної гри й розвитку, меблі та декор для дитячих кімнат.

Fire Rabbit 

Бренд свічок, заснований Вітою Василенко у 2022 році під час перших блекаутів. Паралельно з допомогою людям, що виїхали з тимчасово окупованих територій, вона вирішила повернути їм іскру життя – створювати яскраві, теплі, натуральні свічки. Сьогодні Fire Rabbit – це команда, власні форми, соєвий віск найвищої якості та любов до дизайну. А також емоції, що зігріють кожне серце.

WOOD MOOD 

Сімейний бренд, співзаснований Анастасією Бурзі у 2019 році. Разом з чоловіком вони створили унікальні багаторазові свічки з дерев’яною основою, бджолиним воском і ефірними оліями – коли віск вигорає, його можна замінити, основа не викидається. У центрі філософії бренду – сім’я, адже Анастасія – мама п’ятьох дітей. Цінності тепла, турботи та часу разом є основою кожного виробу.

:dodomoom

Це український бренд функціонального дизайну, створений власниками WOOD MOOD як окремий напрям. Він фокусується на сучасних дизайнерських рішеннях для дому, поєднуючи чітку функцію, лаконічні форми та роботу з новими матеріалами. Це мінімалістичний декор і практичність без декоративної надмірності. Спираючись на виробничий і дизайнерський досвід, бренд створює предмети з дерева та шкіри, адаптовані до реального життя і сучасних інтер’єрів.

Woolberry 

Київський бренд Катерини Сполитак, бренд аксесуарів та сумок з натуральної повсті, 100% вовни мериноса. Для виробів використовується тільки натуральна німецька повсть – вона довговічна, не утворює катишок, не боїться води й дозволяє створювати скульптурні та мінімалістичні вироби. У Woolberry також діє апсайклінг-програма з переробки використаних повстяних сумок #woolberryrefresh. Це charity-ініціатива, яка кілька років підтримувала програми НГО «Україна БЕЗ сміття».

YaKUSH 

Жіночий український бренд, заснований Машею Якуш у 2017 році. Це посуд і декор із гутного (free-blown) скла – кожен виріб формується вручну без форм, завдяки чому має свій «відбиток» характеру. YaKUSH – одна з небагатьох майстерень в Україні, що системно працює з гутною технікою, поєднуючи спадщину з сучасним дизайном, щоб додати радості й сенсу у щоденні ритуали.

«Українки» розпитали дизайнерок про враження від участі у виставці в Нью-Йорку, і вони охоче цим поділилися

Анастасія Бурзі, співзасновниця WOOD MOOD, :dodomoom та НГО TradewithUA, Альянсу українських крафтових виробників домашнього декору:

«Участь у Shoppe Object втретє поспіль – це результат постійної, кропіткої роботи нашої команди та брендів, які ми представляємо. Для нас це не лише можливість показати світові сучасний український дизайн, а і яскраве свідчення нашої професійності та впевненості у майбутньому українського бізнесу на світовій арені.

Я була на Shoppe Object двічі, й обидва рази з немовлям на руках. Бо коли ти мама п’ятьох дітей і водночас розвиваєш власний бізнес, то просто навчаєшся рухатися вперед попри все – з візочком, слінгом, недоспаними ночами. Для мене це все – про нормальність життя жінки, яка не хоче обирати між материнством і реалізацією. Я хочу показати своїм дітям, що можна любити те, що робиш, і водночас бути поруч із ними. І коли я працювала немовлям на руках – це було найкраще нагадування, заради чого я все роблю».

Українські дизайнерки на виставці Shoppe Object

Катерина Сполитак, співзасновниця та креативна директорка бренду Woolberry:

«Я створюю sustainable-вироби з натуральної повсті вже більше десяти років, та саме з завдяки участі у Shoppe Object у Нью-Йорку нам вдалося зробити справжній квантовий стрибок на американському ринку. 

Це був мій третій Shoppe Object і перший, коли я працювала на стенді із 12-річним сином, і це був особливий досвід. Дуже хотілося хоч раз вивезти сина з-під наших київських обстрілів у Нью-Йорк, щоб показати йому, як може бути потрібний український продуктовий дизайн на світовій арені навіть в умовах війни. Ну і це обличчя сина, що випромінює гордість, коли байєри просто в нього на очах роблять у тебе замовлення на сотні одиниць – це something special, nice thing to remember.  

І так, це саме той момент, коли до твого тінейджера доходить, чому мама постійно днями в телефоні, а на вихідних – на ярмарках і поп-апах. Щось раніше абстрактне набуває в очах дитини цілком конкретної форми в грошовому еквіваленті. Ідеальний момент, щоб показати, що ми не лише працюємо, а й заробляємо. І те, скільки саме ми заробимо, залежить виключно від вкладених нами зусиль».

Участь у виставці стала можливою завдяки колаборації TradewithUA та Shoppe Object. І це тільки початок – українська команда активно працює над розширенням партнерств, комерційними можливостями для брендів та промоцією позитивного іміджу України у світі через дизайн, культуру та інновації. Тож далі – буде!