Квінейджерки: нове покоління жінок 45+ започаткувало новий тренд
Вони змінюють уявлення про «середній вік» і руйнують стереотипи про жіночі можливості
Вони змінюють уявлення про «середній вік» і руйнують стереотипи про жіночі можливості
У Великій Британії вигадали слово для жінок, які після 45 не втрачають енергії та амбіцій, а починають жити по-новому. Їх називають «квінейджерки» і нам дуже подобається це визначення.
Цей термін з’явився завдяки діяльності британської платформи NOON, яку заснувала відома журналістка Елеанор Міллс. Вона вірить, що середина життя – це не криза, а етап трансформації та нових стартів. Понад 20 років Елеанор пропрацювала у The Sunday Times, була редакторкою The Sunday Times Magazine і очолювала Women in Journalism з 2014 до 2021 року.
Елеанор Міллс зауважила, що дуже багато жінок у віці 40-50 років стикаються відразу з декількома стресами: дітьми, що дорослішають або виїжджають з дому, тиском на роботі, фінансовими проблемами, віковими змінами. При цьому в суспільстві вони залишаються «невидимими» – на них не орієнтується ні реклама, ні медіа, ні бренди. Так Елеанор вирішила створити спільноту, яка б допомогла жінкам пройти через ці «точки змін» та надихала на «другий акт» життя.
Головна ідея NOON – концепція Queenager, або «квінейджерка». Це жінка старша 45 років, яка почувається так само енергійно і цікаво, як підліток, але має досвід, впевненість у собі та фінансову незалежність. Вона переосмислює життя, ставить перед собою нові цілі, дозволяє собі те, на що не вистачало часу чи сміливості раніше.
«Я почуваюся підлітком, але у своєму власному будинку, з шикарними простирадлами та смачним чаєм», – так описала себе одна з учасниць дослідження NOON
Щоб краще зрозуміти цю аудиторію, NOON провів у Великій Британії масштабне опитування понад 2000 жінок у віці 45-60 років. Фактично, це зріз усіх 8,5 мільйонів жінок такого віку по всьому світу, яких Forbes вже назвав «суперспоживачками».
У результаті опитування виявилося, що жінки 45+ щорічно витрачають 92 млрд. фунтів і приймають до 95% всіх домашніх споживчих рішень. Уперше в історії, за даними перепису 2019 року, жінки старші за 40 років заробляють більше і витрачають на 25% більше, ніж їхні 30-річні подруги. Але при цьому вони залишаються однією з найбільш непредставлених груп у маркетингу та рекламі. 54% жінок 45-60 років частіше обирають бренди, які їх репрезентують, і це величезний втрачений потенціал для бізнесу.
Дослідження жінок 45+ показало, що успіх вони визначають за власними мірками
Баланс між роботою та особистим життям для квінейджерок у 16 разів важливіший, ніж статус. “Час для себе” цінується вище, ніж партнер, улюблена робота, друзі або активне сексуальне життя. Вони цікавляться фінансами, політикою, власним здоров’ям і прагнуть радості у «другому акті» життя.
Половина опитаних пережила п’ять і більше травматичних подій: смерть близьких, менопаузу, тривожні розлади, депресію, фінансові кризи, розлучення, хворобу чи догляд за хворими родичами. Але саме ці випробування зробили їх впевненішими та щасливішими, адже вони усвідомлюють, що можуть впоратися з усім і розцвісти знову.
NOON візуалізував життєвий шлях жінок так:
Квінейджерки – це не просто демографічна група, а покоління жінок, яке змінює саме уявлення про вік, успіх і можливості
Читайте також: Попри вік: як акторки 55+ руйнують ейджизм у Голлівуді
Досвід, фінансова сила та впевненість у собі роблять квінеджерок однією з найвпливовіших аудиторій сучасності, але досі вони залишаються недооціненими.
Команда NOON нагадує, що середина життя може стати періодом зростання, перевідкриття себе та реалізації давніх бажань. У цьому віці жінки не прощаються з мріями – вони нарешті знаходять час та ресурси, щоб їх здійснити. Для суспільства та бізнесу це сигна про те, що настав час перестати дивитися на вік через призму обмежень і побачити в ньому джерело енергії, досвіду та ідей, здатних змінювати світ.
За матеріалами зарубіжних медіа.