Attractive blond girl is studying at her modern room using computer.

Сучасні бізнес-леді вже давно зрозуміли, що зараз не тільки можна, але й потрібно використовувати найпопулярніші соціальні мережі задля власних цілей. Розкрутити акаунт в Інстаграмі, завести блог на Ютуб, отримати підписників в Тік Ток — українки здатні й не на такі речі.  Якщо ви також хочете розширити свою аудиторію та збільшити прибутки, вам будуть корисні наші поради, як залучити більше потенційних клієнтів.

Визначте цільову аудиторію

Намалюйте портрет вашого потенційного покупця чи клієнта — хто він, чим займається? Це допоможе обрати платформу для старту. Приділіть увагу наступним параметрам:

  • вік;
  • стать;
  • середній дохід;
  • скільки часу проводить у соцмережах.

Для створення портрета ЦА можна використовувати інформацію, яку ви вже зібрали про своїх клієнтів — наприклад, шляхом анкетування. Також у пригоді стануть соціальні мережі конкурентів.

Оберіть платформу з урахуванням її специфіки

Кожна соціальна мережа має свої особливості. Між собою платформи відрізняються характеристиками активної частини аудиторії, типом популярного контенту і можливостями для просування бізнесу. Тож розглянемо, які є соціальні мережі, і яка саме стане оптимальним вибором для вашого бізнесу.

1️⃣ TikTok

Кількість активних користувачів у соціальній мережі перевищує 1.5 млрд. Підписники в Тік Ток — це:

  • переважно молодь у віці 10-19 років;
  • 6 користувачів з 10 — жінки;
  • споживачі відеоконтенту, коротких розважальних, освітніх та інших роликів.

Соціальна мережа стрімко зростає, тож є перспективною з комерційного погляду. Вбудована система рекомендацій доволі точно вгадує інтереси користувача. Саме через це у мережі хочеться проводити так багато часу.

Не варто боятись знімати відео. Сучасні смартфони дозволяють робити контент не поганої якості, а для обробки можна використовувати безкоштовні редактори, як Videoleap.

Короткі відеоролики швидко стають вірусними, що дозволяє як розкрутити Тік Ток, так і навіть вийти за межі соціальної мережі

Тік Ток як заробити

2️⃣ Instagram

У 2023 році кількість користувачів Інстаграм досягла 2-х мільярдів. Аудиторія має такі характеристики:

  • приблизно однакова кількість чоловіків і жінок;
  • дві основні вікові групи — 25-34 та 18-24 років;
  • споживачі візуального та текстового контенту.

Інстаграм частіше використовують для публікації фотографій та відео. Він ідеально підходить для продажу та просування товарів, послуг і брендів.

Головний секрет — креатив та вміння візуалізувати продукт, який треба продати. Але для цього необов’язково бути дизайнером: щоб змінити фон, зробити колаж чи прибрати дефекти з фото достатньо функціоналу Canva.

Instagram, як і Facebook, належить компанії Meta. Через це ви можете розміщувати рекламу в одній соціальній мережі, маючи акаунт в іншій. Це ефективна зв’язка, яка підвищує впізнаваність бренду та посилює вплив на користувача.

Окрім стандартних публікацій, для просування в Інстаграм можна використовувати короткі відео Instagram stories та Reels. Такий контент легко стає вірусним

Instagram заробіток

3️⃣ Facebook

Цю соціальну мережу щомісяця відвідує 3 млрд користувачів. Більшість з них має такі особливості:

  • середній вік — 25-34 роки;
  • 6 користувачів з 10 — чоловіки;
  • споживачі текстового, візуального та відеоконтенту.

Активна аудиторія цієї соціальної мережі — це IT-фахівці, експерти та підприємці. Вони цікавляться товарами та послугами середньої та вищої цінової категорії.

Для просування власного бізнесу є сенс брати участь у групах, що об’єднують людей за інтересами.

Якщо хочете отримати результат швидко, запустіть рекламну кампанію

Facebook заробіток

4️⃣ YouTube

Відеохостинг щомісяця відвідують понад 2 млрд активних користувачів, серед яких:

  • ➤ найбільша вікова група — 15-35 років;
  • ➤ приблизно порівну чоловіків і жінок;
  • ➤ споживачі відеоконтенту — освітнього, новинного, розважального.

На Ютуб важлива якість контенту. Щоб створити та запустити власний канал, доведеться підібрати обладнання для звуко- та відеозапису, виставити світло, продумати сценарій. 

Майте на увазі, що YouTube належить Google, який має величезну кількість інформації про кожного з нас: це дозволяє зробити рекомендації максимально точними.

Майданчик підходить для поширення реклами, а також розповсюдження експертного контенту

Тік Ток  Facebook, Instagram заробіток

5️⃣ Х (Twitter)

Соціальна мережа нараховує 368 млн користувачів. Серед них переважають:

  • чоловіки — 62%;
  • молодь — 42% складає вікова група 18-29 років;
  • споживачі текстового контенту.

Соціальна мережа створена для збору актуальних новин та обговорення подій. Вона дозволяє поширювати контент з блискавичною швидкістю. Але рекламні інтеграції не дуже популярні, тож цей майданчик радше підходить для підвищення впізнаваності бренду.

Соціальні мережі можна використовувати не лише для розваг, але й для просування власного бізнесу. Для цього варто проаналізувати аудиторію, розробити контент-стратегію і дотримуватись її. А платні та безплатні інструменти допоможуть швидко зробити ваш обліковий запис популярним!