7 квітня в кінотеатрі «Жовтень» відбулася премʼєра фільму режисера Івана Тимченка «Киснева станція». На подію особисто завітав Мустафа аґа Джемілєв, чим спричинив неабиякий фурор серед гостей. Також зібралася творча команда фільму, зокрема автор сценарію до фільму Михайло Бриних, оператор-постановник Томас Стаковські, кастинг-директорка Алла Самойленко. Привітати команду зібралися громадські діячі, актори кіно, друзі, родини та партнери, представники медіабізнесу, зокрема, співачка Джамала, засновник проєкту «Реальна історія» Акім Галімов, герой України, керівник дивізіону Віталій Литвин, Голова Меджлісу кримськотатарського народу Рефат Чубаров та інші.

Подія розпочалася з хвилини мовчання на знак вшанування світлої памʼяті актора Василя Кухарського, який загинув внаслідок важкого поранення. Василь став на захист України з перших днів повномасштабного вторгнення.


Перед стартом перегляду відбулася міні дискусія сценариста Михайла Бриниха та засновника проєкту «Реальна історія» Акіма Галімова, яка глибше занурила глядачів у контекст зображуваної історії й закулісся її створення. Також до глядачів з екрану звернувся режисер стрічки Іван Тимченко.

Головним партнером події став Sense Bank, який активно ініціює та підтримує проєкти у галузі візуального, перформативного, музичного та кіномистецтва.
«Вихід фільму «Киснева станція» – важлива культурна подія, яка нагадує про сторінки нашої історії, варті памʼяті. Протягом XX століття Україна пережила три геноциди: Голодомор, Голокост та геноцид кримськотатарського народу. Але ми вистояли, зберігши національну ідентичність та людську гідність. Стрічка показує, як сила особистості може протистояти системі, ворогу, здавалося б, набагато сильнішому. Ця боротьба актуальна для нас й нині. Тому для Sense Bank як головного банку української культури було важливо виступити партнером показу. Ми віримо, що внутрішня сила таких лідерів як Мустафа Джемілєв здатна підтримувати й надихати інших людей на спротив і важливі вчинки», – наголосив Олексій Мороз, керівник напряму з розвитку маркетингу та комунікацій Sense Bank.

У широкий прокат стрічка виходить з 10 квітня – не пропустіть!