9 березня в самому серці столиці відбувся жіночий фестиваль Adults Only від сміливого бренду  “Така Мама. Основний лейтмотив заходу “Така як є” – розкрий свою зовнішню та внутрішню красу. “Така Мама” (раніше “СуперМама – це я”) – це бренд, який займається організацією заходів для жінок та мам вже понад 5 років, невпинно покращує якість, наповнення та корисність заходів, сміливо повернувся до організаційної діяльності під час повномасштабної війни, щоб підтримувати благодійні фонди та дарувати користь жінкам в цей не легкий час.

Adults Only – один з багатьох запланованих заходів в 2024 році, передбачаються івенти різного формату.

Adults Only – це перший захід бренду, який відбувся лише для жінок, формат-експеримент. Так як основна тема заходу “Така як є” – розкрий свою зовнішню і внутрішню красу, дуже доречно що під час івенту жінка могла забути про свої повсякденні турботи, задачі і присвятити час лише собі.

Програма заходу насичена різноплановими активностями, учасниці фестивалю змогли отримати консультацію від провідної трихологині, розбір карти Human Desing, продегустувати крафтові наливки українського виробництва, прослухати лекції від сексолога, психолога, адвокатки, поспілкуватись з відомою українською журналісткою Мариною Кінах.

Особливість заходів – це дружня атмосфера жіночого кола, можливість поспілкуватися з провідними експертами в невимушеній обстановці

Основною подією став модний показ в якому прийняли участь учасниці заходу в якості моделей. Гості були в захваті від цього дійства, а учасниці показу доторкнулись та відчули себе справжніми зірками – спеціально для них були організовані зустрічі з дизайнером, індивідуальний підбір одягу, щоб підкреслити унікальність, справжні репетиції дефіле і професійні фото на згадку про цю чарівну зіркову мить.

Організатори заходу не перестають дивувати наповненістю фестивалів, окрім лекційної частини, модного дефіле, ярмарку з українськими товарами гостей вражали майстер-класом з запальної сальси, стендапом від відомого коміка, зона з безкоштовним макіяжем, дегустацією вина, кава-брейк з солодким пригощанням, величезним пакунком подарунків для кожної учасниці, розіграш коштовних призів від партнерів  – вартість одного з подарунків 250 євро.

Заходи відвідують багато постійних гостей, які залишаються прихильниками бренду вже більше 5 років

Цього разу навіть постійній гості були вражені масштабом заходу, рівнем організації та запропонованих активностей, кількістю подарунків. Соціальні мережі бренду переповнені схвальними відгуками від гостей та партнерів заходу. 

Підписуйтесь на сторінку в інстаграм  Така Мама, щоб не втратити таку чудову можливість провести час з користю та бути в курсі наступних заходів бренду!