на правах реклами

Кожна з нас, україночки, знає, як не просто знайти красиву, якісну сукню, яка б відповідала офісному дрес-коду і водночас дозволяла жінці залишатися жінкою – підкреслювала смак, створювала комфорт, а не навпаки – бажання «тут підрізати», «тут розширити» і якнайшвидше прийти додому і її зняти. Ці ж відчуття знайомі й Катерині Турчинській, засновниці бренду ділових суконь LETTER K – економісту за освітою. Ще донедавна вона працювала фінансовим директором і керівником внутрішнього аудиту великого банку, а це передбачало певні вимоги до зовнішнього вигляду і викликало те одвічне питання «що ж вдягнути?».

ЧОГО ХОЧЕ ДІЛОВА ЖІНКА

Шість років тому Катерина вирішила змінити роботу. Звільнилася з банку і планувала взяти перерву, відпочити і потім знову повернутися в звичну для себе фінансову сферу. Але завдяки відпустці в неї нарешті з’явився вільний час на втілення ідеї, яка зріла роками, – забезпечити себе та колежанок елегантними діловими сукнями. «Мені самій завжди було важко знайти красиву і якісну сукню для офісу, яка б відповідала вимогам дресс-коду і підкреслювала мою індивідуальність», – згадує Катерина.

Професійність і жіночність не суперечать одне одному, а навпаки, поєднуючись, дають жінці додаткові переваги

Вона – працююча жінка, як усі ми, теж жила в режимі «сьогодні – нарада, завтра – зустрічі, післязавтра – відрядження», а часом усе одразу в один день. «Хотілося мати кілька базових суконь, які були б доречні і на конференції, і на засіданні, і на вечірній презентації, які б легко комбінувалися з різним взуттям і з різними аксесуарами. Ну, і щоб були не лише темно-офіційних кольорів і коштували адекватно…», – ділиться Катерина.

Цю одвічну жіночу потребу вона й втілила: заснувала LETTER K – бренд ділових суконь, вишуканих і водночас практичних, жіночних, але елегантно стриманих. «Професійність і жіночність не суперечать одне одному, а навпаки, поєднуючись, дають жінці додаткові переваги», – вважає Катерина. Саме тому обрала гаслом бренду влучний вислів – «По-діловому жіночно».

МОДНІ ДІЛОВІ СУКНІ: ВІД ІДЕЇ ДО ПОШИТТЯ

Як справжня ділова жінка, Катерина поставилася до ідеї створення суконь як до проекту. Склала перелік питань, потім сформулювала їх в задачі і розписала покроково, як вирішити. Їй допомагало ще й те, що закінчила курси шиття – виключно для себе і аж ніяк не планувала, що незабаром це стане справою життя.

Почала з невеликої кількості: в першій колекції було лише шість базових суконь для офісу, різних за фасоном і кольорами. Катерина навіть не шукала ательє, лише знайшла двох хороших кравчинь, які дуже відповідально поставилися до пошиття і показали стандарти якості, підказали багато фахових нюансів.

Перші ділові сукні LETTER K продалися дуже швидко – жінки одразу оцінили базові фасони. Хоча сама Катерина жартує, що вони розпродались миттєво тому, що їх було мало. До речі, першу сукню придбала подруга. «Я попросила її попрацювати моделлю для фотозйомки LETTER K. Подруга одягла сукню і сказала: «Купую!» – настільки сподобався фасон», – згадує дизайнерка.

Подруга одягла сукню і сказала: «Купую!» – настільки сподобався фасон

Поступово виникла потреба в цеху. Його Катерина знайшла не з першого разу, але із знайденим співпрацює вже п’ять років. За весь творчий процес, починаючи з вибору тканини до створення колекції, вона досі відповідає сама і як дизайнер, і як власниця бренду. Крій розробляє разом з конструкторкою, з якою вже за тривалий час роботи розуміється з пів слова. Іноді сама їздить до Туреччини, аби власноруч вибрати необхідні тканини. Тканинам приділяється неабияка увага: лише італійські, турецькі, німецькі бавовна, льон, вовна. Гарантовано якісні, щоб жінка, яка проводить в сукні 8-9 годин – сидячи, бігаючи, переміщуючись офісом чи містом, почувалася комфортно, мала охайний і свіжий вигляд.

ПО-ДІЛОВОМУ ЖІНОЧНІ СУКНІ

Зараз у LETTER K – понад 30 фасонів і, що дуже важливо, у різних розмірах: від XS до XL. Бренд спеціалізується виключно на сукнях в діловому стилі, тому пропонує всі базові фасони – максимально широкий асортимент у вузькому сегменті, щоб кожна жінка могла знайти саме той, що шукала. В колекціях (і літніх, і зимових) є моделі прямого крою, з поясом, з широкою спідницею, з вільним верхом, є сукні-олівці, сукні-сорочки, сукні-футляри. Кожен фасон шиється в різних кольорах – в палітрі LETTER K багато відтінків. «Ми хочемо показати, що сукні для офісу можуть бути не лише чорні чи сірі. Таких в наших колекціях теж достатньо, але не менше й червоних, синіх, зелених і навіть малинових, хоча цей колір і не дуже ходовий», – каже Катерина.

Сукні бренду дозволяють жінці моделювати різні ділові образи відповідно до настрою і завдань

Особлива увага приділяється деталям, адже саме вони допомагають зберегти правильний баланс і не перейти тонку межу між діловим і коктейльним стилями, між жіночністю і відвертістю, між лаконічністю і простотою. Скажімо, V-виріз у сукнях LETTER K має саме ту – правильну – глибину: достатню, щоб відкрити красиву жіночу шию і при цьому не акцентувати декольте. Защіпи-виточки м’яко підкреслюють талію, не перетворюючи сукню в тісний корсет і даючи тілу «дихати». Акуратний невеличкий волан навколо горловини додає чарівності строгій сукні-футляру.

Таким розмаїттям фасонів, деталей, кольорів LETTER K руйнує типовий стереотип, що офісний одяг – це «одноманітність» і «безликість». Сукні бренду дозволяють жінці моделювати різні ділові образи відповідно до настрою, завдань, які перед нею ставить робочий день.

СУТО ЖІНОЧИЙ ПІДХІД

Найбільш популярною серед моделей LETTER K є так звана «маленька сіра сукня» – сіра сукня-футляр з вишневою підкладкою: її повторюють у кожній колекції через величезний попит. Також багато клієнтів полюбляють класичні сукні з поясом, сукні на запах та літні сукні-сорочки. «Але, буває, жінки раптом починають активно купувати зовсім неочікувану модель, і вона несподівано швидко розпродається. До того ж, ми шиємо колекції невеликими партіями», – зізнається Катерина.

LETTER K щосезону випускає кілька нових фасонів з нових тканин, нового крою чи з дещо видозміненими деталями

Попри стабільний попит на базові і вже улюблені клієнтками моделі, LETTER K щосезону випускає кілька нових фасонів – з нових тканин, нового крою чи з дещо видозміненими деталями. Наприклад, у цьому весняно-літньому сезоні з’явилися сукні із сумішшю льону та бавовни.

«Ми орієнтуємось на ділових жінок, жінок-професіоналок у своїх сферах, які люблять свою роботу, захоплюються нею. Вони своїм завзяттям і любов’ю до справи надихають мене. А мої сукні мають надихати їх, наповнювати кожен робочий день красою і впевненістю в тому, що вони мають бездоганний діловий вигляд», – зізнається Катерина.

СУКОНЬ БАГАТО НЕ БУВАЄ

Для Катерини Турчинської досі найприємніший момент – побачити готові сукні. «Вони завжди виходять кращі, ніж я собі їх уявляла», – каже дизайнерка і з задоволенням сама їх носить і як модель, і як перша «тестувальниця». Для неї важливо відчувати, як сидить сукня, і зі знанням діла розповідати клієнткам про найменші нюанси – час від часу вона навіть спеціально «працює» в шоу-румі, щоб вживу поспілкуватися і отримати зворотній зв’язок з покупцями.

Сукні LETTER K купують і освітянки, і бухгалтерки, і рестораторки, щосезону повертаючись за новою

А він – завжди вдячний. Ділові сукні LETTER K купують і освітянки, і бухгалтерки, і рестораторки, щосезону повертаючись за новою. «Мені здається, що до компліментів нашим фасонам я ніколи не звикну, і щоразу сприйматиму їх як дивину», – зізнається Катерина. Так буває, коли робиш свою справу не заради визнання і похвали, а від душі – так, як для себе. Не дарма ж 80% відвідувачок LETTER K йдуть звідти з новою сукнею. І ви, паняночки, не будете виключенням: зайдіть в онлайн-магазин або шоу-рум у Києві на вулиці Антоновича, 84 – впевнені, теж одразу захочете купити гарну сукню для офісу. Ми – теж ділові жінки – і слів на вітер не кидаємо:)

Фото надані брендом LETTER K.