Фото з відкритих джерел

Через мобілізацію дефіцит водіїв у транспортно-логістичній сфері (водії фур) сягає 25% потреби, а у сфері пасажирських перевезень у містах – навіть 30%. Про це повідомив заступник міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Сергій Деркач, якого цитує «Інтерфакс-Україна». За його словами, компанії, що мають транспортні підрозділи у своїй структурі, самостійно навчають жінок, які бажають працювати водіями вантажних автомобілів.

Також міністерство та фундація інституційного розвитку за підтримки USAID реалізує проєкт із підготовки жінок-далекобійниць. До участі вже відібрано 100 учасниць із понад тисячі тих, хто подав анкети. Проєкт підтримують 25 великих українських роботодавців, які готові прийняти жінок на роботу – серед них «Укрпошта», «Нова пошта», Metro Cash&Carry, Novus, Fozzy та інші.

«Цей проєкт, звісно, не може закрити всі вакансії. Глобально він ситуацію не вирішить. Але має змінити сприйняття жінки за кермом вантажного автомобіля в очах роботодавців – показати, що це можливо і може бути виходом із ситуації. Та й самі жінки, які раніше про професію далекобійниці не замислювалися, вважали її виключно чоловічою, мотивовані розглянути її для себе», – наголосив Сергій Деркач.

Крім того, продовжено реєстрацію на пілотний проєкт із підготовки жінок водійок пасажирських автобусів She Drives, який вже підтримали 10 компаній-роботодавців, а жінки подали до нього близько 200 заявок.

До речі, ми розповідали про одну з перших українських далекобійниць, читайте тут: Історії: як це – бути снайперкою, далекобійницею, пілотесою й поліціянткою.