Як сучасній жінці почати створювати бізнес у соціальних мережах
Аналізуємо можливості Тік Ток, Інстаграм, Фейсбук, Ютуб і мережі Х
Аналізуємо можливості Тік Ток, Інстаграм, Фейсбук, Ютуб і мережі Х
Сучасні бізнес-леді вже давно зрозуміли, що зараз не тільки можна, але й потрібно використовувати найпопулярніші соціальні мережі задля власних цілей. Розкрутити акаунт в Інстаграмі, завести блог на Ютуб, отримати підписників в Тік Ток — українки здатні й не на такі речі. Якщо ви також хочете розширити свою аудиторію та збільшити прибутки, вам будуть корисні наші поради, як залучити більше потенційних клієнтів.
Намалюйте портрет вашого потенційного покупця чи клієнта — хто він, чим займається? Це допоможе обрати платформу для старту. Приділіть увагу наступним параметрам:
Для створення портрета ЦА можна використовувати інформацію, яку ви вже зібрали про своїх клієнтів — наприклад, шляхом анкетування. Також у пригоді стануть соціальні мережі конкурентів.
Кожна соціальна мережа має свої особливості. Між собою платформи відрізняються характеристиками активної частини аудиторії, типом популярного контенту і можливостями для просування бізнесу. Тож розглянемо, які є соціальні мережі, і яка саме стане оптимальним вибором для вашого бізнесу.
Кількість активних користувачів у соціальній мережі перевищує 1.5 млрд. Підписники в Тік Ток — це:
Соціальна мережа стрімко зростає, тож є перспективною з комерційного погляду. Вбудована система рекомендацій доволі точно вгадує інтереси користувача. Саме через це у мережі хочеться проводити так багато часу.
Не варто боятись знімати відео. Сучасні смартфони дозволяють робити контент не поганої якості, а для обробки можна використовувати безкоштовні редактори, як Videoleap.
У 2023 році кількість користувачів Інстаграм досягла 2-х мільярдів. Аудиторія має такі характеристики:
Інстаграм частіше використовують для публікації фотографій та відео. Він ідеально підходить для продажу та просування товарів, послуг і брендів.
Головний секрет — креатив та вміння візуалізувати продукт, який треба продати. Але для цього необов’язково бути дизайнером: щоб змінити фон, зробити колаж чи прибрати дефекти з фото достатньо функціоналу Canva.
Instagram, як і Facebook, належить компанії Meta. Через це ви можете розміщувати рекламу в одній соціальній мережі, маючи акаунт в іншій. Це ефективна зв’язка, яка підвищує впізнаваність бренду та посилює вплив на користувача.
Цю соціальну мережу щомісяця відвідує 3 млрд користувачів. Більшість з них має такі особливості:
Активна аудиторія цієї соціальної мережі — це IT-фахівці, експерти та підприємці. Вони цікавляться товарами та послугами середньої та вищої цінової категорії.
Для просування власного бізнесу є сенс брати участь у групах, що об’єднують людей за інтересами.
Відеохостинг щомісяця відвідують понад 2 млрд активних користувачів, серед яких:
На Ютуб важлива якість контенту. Щоб створити та запустити власний канал, доведеться підібрати обладнання для звуко- та відеозапису, виставити світло, продумати сценарій.
Майте на увазі, що YouTube належить Google, який має величезну кількість інформації про кожного з нас: це дозволяє зробити рекомендації максимально точними.
Соціальна мережа нараховує 368 млн користувачів. Серед них переважають:
Соціальна мережа створена для збору актуальних новин та обговорення подій. Вона дозволяє поширювати контент з блискавичною швидкістю. Але рекламні інтеграції не дуже популярні, тож цей майданчик радше підходить для підвищення впізнаваності бренду.
Соціальні мережі можна використовувати не лише для розваг, але й для просування власного бізнесу. Для цього варто проаналізувати аудиторію, розробити контент-стратегію і дотримуватись її. А платні та безплатні інструменти допоможуть швидко зробити ваш обліковий запис популярним!