ГО «Землячки» анонсує запуск проєкту «Почуй Військову»
А також відкриває збір коштів у розмірі 100 млн грн на зимове екіпірування, форму та індивідуальних захист для жінок-військовослужбовиць на передовій
А також відкриває збір коштів у розмірі 100 млн грн на зимове екіпірування, форму та індивідуальних захист для жінок-військовослужбовиць на передовій
Проєкт «Почуй Військову» є ініціативою, що наголошує на підтримці та визнанні жінок у військовій службі. Його мета – звернути увагу суспільства до конкретних потреб жінок на передовій і мобілізувати ресурси для їх забезпечення. Адже протягом останніх двох років число жінок у Силах Оброни України зросло майже вдвічі, досягаючи загальної кількості 60 500 тисяч. З них близько 8 тисяч перебувають безпосередньо на лінії фронту.
«Зручна та якісна військова форма є базовою потребою для наших захисниць на передовій. Окрім цього, маємо тисячі запитів від дівчат на амуніцію з урахуванням жіночої анатомії і фізіології – каска та взуття за розміром, полегшена броня, теплий спальник і каремат тощо», – зазначає Ксенія Драганюк, co-founder ГО «Землячки».
● 4 000 комплектів зимової жіночої тактичної форми
● 4 000 пар зимового взуття
● 4 000 комплектів жіночої термобілизни
● 1 000 шоломів S/M
● 500 бронежилетів полегшених, захист 4+
● 2 000 комплектів спальник/каремат теплоізоляційний
● 4 000 зимових шапок, бафів, рукавиць і шкарпеток
● 4 000 комплектів жіночої білизни
● 500 дощовиків
Компанія Моршинська одна з перших долучилася до збору і перерахувала 1 млн грн на зимові потреби захисниць. Також вже долучилися: Avrora, Intellias, Backstage, Нова Пошта Гуманітарна, Zhilyova, UNWLA foundation, COMMSX, KRUTЬ, LaserVille, Олексій Дурнєв, Христина Горняк, Василь Байдак.
«Соціальна місія IDS Ukraine від початку повномасштабного вторгнення – допомагати тим, хто цього потребує найбільше. Тому наша компанія долучилась до збору від ГО «Землячки» на форму для захисниць із великою вдячністю і повагою до жінок, які зараз на фронті й боронять нашу Україну. Дати їм можливість відчувати себе хоч трохи комфортніше у надскладних воєнних умовах – це найменше, що ми можемо зробити», – Марко Ткачук, генеральний директор IDS Ukraine.
«Підтримка Сил оборони України – серед основних місій Intellias. Одним із фокусів нашої EDI (Equity, Diversity and Inclusion) стратегії є гендерна рівність, тому питання забезпечення захисниць на фронті для нас є особливо важливим. Intellias вже не вперше підтримує збори на закупівлю форми та взуття для жінок-військовослужбовиць і продовжуватиме це робити, скільки буде потрібно. Ми повинні піклуватися про тих, хто нас захищає», – Роман Гапачило, VP of Talent Management at Intellias.
«Для нас, при виборі партнерів, ключовим є спільність цінностей. З ГО «Землячки» наші погляди збіглися, тому і цього року ми об’єднуємось для спільного збору на жіночу військову форму. Це не лише можливість підтримати жінок, які несуть службу, а й шлях для наших покупців – бути частиною великого благодійного проєкту», – Роман Сівковський, СMO Avrora.
«Ми стоїмо на захисті краси жінок як в тилу, так і на фронті. На фронті краса – це про безпеку життя та здоров’я. Тому підтримка жінок-військових є важливою місією для Backstage та для мене особисто», – Каріна Дубініна, засновниця BACKSTAGE Beauty&Refresh.
«Триває війна, і ми часто не звертаємо уваги, що не тільки захисники, а й тисячі захисниць щодня віддають здоров’я та життя, щоб ми з вами спали у своїх ліжках. І їх базовий комфорт в роботі на передовій забезпечує наш комфорт в тилу», – Олексій Дурнєв, блогер та ведучий.
Щоб долучитися до благодійного збору, можна звернутися на сторінку Instagram Zemliachky. «Разом переможемо!» – закликають у ГО «Землячки».