Свідома мода: Ukrainian Fashion Week 2025-26
Головною модною тенденцією нового сезону стала інклюзивність та адаптивність
Головною модною тенденцією нового сезону стала інклюзивність та адаптивність
У Мистецькому арсеналі вдруге за час великої війни пройшов Ukrainian Fashion Week. Значна увага була приділена новим брендам і підтримці молодих талантів, бо майбутнє завжди за молоддю. А головною модною тенденцією стала інклюзивність та адаптивність. Адже й мода наразі свідома.
В рамках цьогорічного сезону Ukrainian Fashion Week створив інноваційний простір NewGen Lab, призначений для експериментів та підтримки нових талантів. Він став дебютним майданчиком для новачків й освітнім центром, де фахівці української модної індустрії ділилися своїм досвідом на лекціях і майстер-класах.
Тут відбулися покази молодих брендів – La Spilla, Shev Studios, Kate Brilliant, E17 та ATLAN.TYDA
Останній подарунком відзначив офіційний партнер Ukrainian Fashion Week, Philips Steam&Go. Також у співпраці з INTERTOP Ukraine було реалізовано проєкт «Культура дизайну». Премію у розмірі 150 тис. грн. і замовлення на розробку й реалізацію колекції, яка буде представлена згодом у мережі магазинів INTERTOP, отримала дизайнерка Лілія Олійник. А завдяки ініціативі підтримки молодих талантів від Kachorovska грант на розвиток у розмірі 100 тис. грн. отримав бренд UPSLOWUSE.
Ключовий акцент нового сезону української моди був зроблений на інклюзивності
Зокрема, і глядачами, й моделями стали військові з травмами й ампутаціями, а також люди з інвалідністю – вони брали участь у показах Andreas Moskin, JULIYA KROS, Nadya Dzyak, SIDLETSKIY.
Крім того, бренд MAKI презентував проєкт «Одяг з функцією: рівність у розмаїтті». Над ним спільно працювали дизайнери, фахівці з реабілітації та ветерани й військовослужбовці.
Цей одяг розроблений спеціально для людей з обмеженими можливостями, вадами руху й зору, тими, хто втратив кінцівки
Важливою складовою сезону вже традиційно стала благодійна складова – «Обличчя героїв», проєкт підтримки поранених з мінно-вибуховими травмами обличчя. Його реалізація відбувалася в рамках Меморандуму про співпрацю між Українським Тижнем Моди та Благодійний Фонд «YANKO».